Mari Koistisen ammattitaidon perusteeton kyseenalaistaminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

SML:n johtokunnalle tiedoksi 13.3.2017 kokoukseen.

2017-02-28 22:38:05

Hei

Tällä verkkoadressilla kerätään Mari Koistisen SML:n tiedottajana ja menekinedistäjänä tekemästä työstä niitä näkemyksiä, joilla voidaan todistaa myös Marin ansiot tässä pestissä. Hänen aikanaan tiedotus on tehnyt valtavan harppauksen. Hänen verkko-osaamisensa on tuonut paljon tärkeitä ja mielenkiintoisia asioita helposti tavoitettaviksi myös jäsenille. Koko SML:n julkisuuskuva on päivitetty tähän päivään. Mari on pitänyt meidät ajan tasalla Hunajapäivien ja Talvipäivien tapahtumista taltioimalla asiantuntijaluentoja myös liiton sivuille. Kirjoittanut hunajakirjan, Mehiläinen lehteen hienoja artikkeleita ja välittänyt meille niitä tietoja ja määräyksiä, joita elintarvike- ym. viranomaiset milloinkin alaamme koskien asettaa. Jne...  Mutta tätä työtä ei osata kaikkialla arvostaa, vaan on henkilöitä, jotka haluavat kyseenalaistaa Marin ammattitaidon ja soveliaisuuden jatkaa SML:n palveluksessa. Sml:n johtokunta käsittelee asian 13.3.2017 kokouksessa.

Tekevälle sattuu ja virheitä oppii!

Merja-Riitta Laurila

Stadin Tarhaajat ja Hunajafrendit ry:n sihteeri