Tyks Akuutin toimitusjohtajan, ylihoitajan sekä hallinnollisten hoitajien erottaminen virasta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Nimien keräys päättynyt

2021-10-01 05:53:26

Adressi toimitetaan tiedoksi VSSHP:n johtoryhmän jäsenille sekä hallituksen, hallintojaoston, ensihoidon ja päivystyksen liikelaitoksen johtokunnan jäsenille. Adressissa näkyy järjestysnumero, pvm sekä paikkakunta, esim #4 23.9.21, Turku. Ei nimiä, eikä sähköpostiosoitteita.

Kiitos allekirjoituksista ja mukavaa syksyä kaikille :)

Nina Auvisto

Allekirjoituksia ja palautteita tarvitaan

2021-09-20 06:17:07

Hei!

Tämän hetkinen allekirjoitusten määrä 88kpl kertoo tilanteen vakavuudesta.

Niitä tarvitaan kuitenkin lisää. Adressia saa jakaa, ja korostan, että allekirjottaneiden nimiä ei julkaista adressin luovuksen yhteydessä. Ainoastaan allekirjottaneiden määrä ilmoitetaan. Adressi on näkyvillä julkisesti adressit.com -sivulla luovutuksen jälkeenkin ja oman nimen piilottaminen on mahdollista niin ettei se näy nettisivulla lainkaan.

Pystyisikö joku teistä avaamaan keskustelua teidän sisäiseen verkkoon? Käsittääkseni joulukuussa teho-hoitaja oli näin tehnyt. Kirjoitetaan ongelma-asiat asiallisesti julkiseksi. Kirjoittakaa ne näkyville, miten ongelmia on yritetty ratkaista, kuka esimies asiaa on hoitanut tai selvittänyt. Nyt on aika laittaa esimiehet vastuuseen ja vaihtoon. Jatkuvuuden kannalta, olisi hyvä, että on palautekanava johon voi kirjoittaa toistuvista epäkohdista koko ajan.

Sähköpostiini voi laittaa palautteita/esimerkkitapauksia johdon toiminnasta, jotka liitetään adressiin.

Esitämme epäluottamusta Tyks akuutin esimiestoimintaa kohtaan. Esimiehille on annettu mahdollisuus korjata henkilöstövajetta riittävälle tasolle, mutta niin ei ole haluttu tehdä. Adressin tarkoitus ei ole haukkua tai kiusata ketään. Valitettavasgi esimiestoiminta on epäonnistunut pahasti, ja nyt se tulee päätökseen.

Haluaako joku tulla tähän työryhmään mukaan?

Nina Auvisto