Tikkakosken uimahalli on säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tikkakosken uimahalli sai jatkoajan!

2012-12-04 08:59:36

Ote Jyväskylän kaupungin tiedotteesta viestimille 3.12.2012

Valtuusto teki useita yksimielisiä tekstimuutoksia

Jyväskylän kaupunginvaltuusto hyväksyi vilkkaan keskustelun, muutaman äänestyksen ja usean yksimielisen muutoksen jälkeen Jyväskylän kaupungin vuoden 2013 talousarvion. Valtuusto ei muuttanut kaupunginhallituksen talousarvioesityksen määrärahoja merkittävästi, mutta teki useita tekstimuutoksia.

Kaikki puolueet sopivat kokouksen alkuvaiheessa yhteisesti kouluverkkoa, pienkirjastoja ja Tikkakosken uimahallia koskevista muutoksista.

Tikkakosken uimahallista päätettiin yksimielisesti, että uimahallin toimintaa pyritään jatkamaan ulkopuolisen yhteistyökumppanin avulla. Mikäli tämä ei onnistu tai peruskorjauskustannukset osoittautuvat liian suuriksi, uimahallitoiminta keskitetään AaltoAlvariin sekä Vaajakosken Wellamoon.

Talousarviokirjasta poistettiin teksti: Tikkakosken uimahallista luovutaan ja uimahallitoiminta keskitetään AaltoAlvariin ja Vaajakosken Wellamoon. Tällä tavalla voidaan aukioloaikoja laajentaa ja kohdentaa henkilöresurssit. "

Hannele Heikkinen, Tikkakoski

Adressi Tikkakosken uimahallin puolesta on edelleen auki

2012-11-29 21:58:28

Kiitos kaikille tähän mennessä adressin allekirjoittaneelle 781:lle henkilölle. Adressi on edelleen allekirjoitettavissa. Adressi allekirjoituksineen on toimitettu 22.11. kaupungin kirjaamoon ja osoitettu kaupunginvaltuustolle. Siinä vaiheessa allekirjoituksia oli 680. Valtuusto käsittelee talousarvioita 3.12. kokouksessa. Kaupunginhallituksen edellinen pöytäkirja, jossa Tikkakosken uimahalliasiaa on käsitelty,  on luettavissa seuraavasta linkistä ja kohdasta "Elämänlaatu ja kulttuuri".

Hannele Heikkinen, Tikkakoski