Working Holiday Japani

Ota yhteyttä adressin tekijään

Working holiday -adressi nyt myös japaniksi ja englanniksi / ワーホリ請願に日本語も英語も加入 / Working holiday petition now available in Japanese and English

2013-02-18 14:26:35

Allekirjoittajien kommenttien ansiosta olemme lisänneet tähän adressiin myös japanin- ja englanninkieliset selostukset. Adressi oli alun perin suunniteltu Japaniin päin meneviä suomalaisia silmällä pitäen, mutta olemme nyt laajentaneet sitä pyytääksemme tukea myös Suomeen haluavilta japanilaisilta, sekä muilta, jotka haluavat antaa hankkeelle tukensa.

コメントをくださった皆さまのご意見を取り入れて、請願に日本語の説明も加えました。以前、この請願はもっぱらワーホリでフィンランドから日本へ行きたいという方だけを考えて作られていましたが、これより規模を広げて、双方に行かれたい方々、またはその他の理由で請願を応援したいと思う方々の支えを歓迎いたします。

Thanks to the comments of the signatories, this petition is now available in Japanese and English as well. This petition was originally designed to be signed by Finns who wanted to go to Japan on a working holiday, but we have now widened our scope and also warmly welcome signatures from people wanting to go to the opposite direction, as well as others who wish to contribute to the cause.

JMSA ry