Helsingin bussin 54 tulee jatkossakin kulkea Malmin kautta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

HSL vastasi adressiin..

2013-08-10 17:16:35

Ja vastauskirjeen laitan tänne esille heti kun ehdin. Kiitos allekirjoittaneille.

Vera Ghattas

Tero Anttila vihdoin ja viimein saatu kiinni!

2013-07-17 11:36:48

Hsl:le sähköposti laitettu vetämään, toiv. ei jää vain pyörimään toimistoihin.

HSL:n tiedotteessa (1/2013) kerrotaan Helsingin linjan 54 (viikonloppuisin 512K) uudesta reittimuutoksesta. Muutoksen mukaan bussi 54 ei enää elokuussa kulkisikaan Malmin kautta, vaan bussi kulkisi suoraan kehältä.

Tätä ei saa tapahtua, sillä lentokenttäbussit 519 ja 520 kulkevat aivan liian harvoin! Linja on tärkeä myös Pitäjänmäestä ja Lassilasta Malmille.

Bussi 54 on arkisin erittäin suosittu linja, ja monet taittavatkin bussilla työmatkansa. Erityisesti Malmita bussiin nousee valtavasti ihmisiä ja se usein täyttyy, vaikka vuoroväli olisikin vain kymmenen minuuttia.

Näillä perusteilla kokosin adressin (http://www.adressit.com/helsingin_bussin_54_tulee_jatkossakin_kulkea_malmin_kautta) reittimuutosta vastaan.

Allekirjoittaneita on tällähetkellä 212. Otin yhteyttä suunnitteluosaston johtajaan Tero Anttilaan, jonka toive oli toimittaa adressi tähän osoitteeseen. Reittimuutos hankaloittaisi monen ihmisen työmatkaa, säästäen aikatauluissa huimat ~7 min. Ovatko nämä 7 min. todellakin niin arvokkaat, että niiden takia kannattaa lähteä muuttamaan reittitottumuksia? Ymmärrän idean, mutta tällä reitillä se ei ole kannattava.

Yhteydenottoa ja jatkotoimenpiteitä odotellen,

Vera Ghattas (ja ainakin 211 muuta henkilöä)

Ghattas.vera@gmail.com

Eteneminen

2013-04-19 14:15:03

Eli adressia olisi siis tarkoitus viedä eteenpäin ensi viikon aikana. Tiedotan silloin siis lisää.