Hätähuuto Salon synnytysten puolesta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kansalaisaloite piente synnytysyksiköiden säilyttämisen puolesta

2014-04-23 09:25:59

Hei kaikille HÄTÄHUUTO adressimme viime loppuvuodesta allekirjoittaneille!  KIITOS VIELÄ KERRAN KAIKESTA AKTIIVISUUDESTANNE JA TUESTANNE!  Tällä nimenomaisella hetkellä elämme Salon synntysten osalta herkkää aikaa. VSSHP:n valtuusto kokoontuu 29.4 ja silloin äänestetään tulevasta SHP strategiasta ja synnytysten sekä lastenyksikön kohtalosta.  Kaikkemme olemme palveluiden säilyttämisen puolesta tehneet! Niin Salossa kuin myös esimerkiksi Oulaskankaalla ja Savonlinnassa. Nyt on kuitenkin VIIMEISEN NÄYTÖN PAIKKA! OLEMME TEHNEET PIENTEN SYNNYTYSYKSIKÖIDEN KANSSA KANSALAISALOITTEEN YKSIKÖIDEN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA! ANNATHAN TUKESI-SE ON TÄRKEÄÄ!            https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/765 PERHEIDEN JA PIENTEN PUOLESTA <3 KATJA JA CO

Kiitos ja kumarrus

2013-11-26 08:59:38

Tänään on se suuri päivä, jolloin lopulta luovutamme adressimme VSSHP:n valtuuston puheenjohtajalle. Allekirjoituksia olemme keränneet  yhteensä 6739.

Yhteensä koko Varsinais-Suomesta adressihin on tullut nyt noin reippaat 22 739!

Tälläistä tahtotilaa ei voida valtuustossakaan ohittaa! Toivomme että palveluja kehitetään maakuntiinpäin eikä vaan Turkuun. Ja että SALON SYNNYTYS ja NAISTENTAUTIEN YKSIKÖN TOIMINTA VOI JATKUA VIELÄ PITKÄÄN!

Lämmöllä, allekirjoittanut

Katja Orimo

HEI SINÄ! Älä jää passiivisena sivuun! TULE MUKAAN talkoisiin!

2013-10-31 07:44:36

Tämä koskettaa kaikkia salolaisia ja varsinaissuomalaisia! Kaikki mukaan levittämään tietoa! Ei haittaa, jos menee hiukan päällekkäin. Tärkeintä on, että tavoitamme kaikki, eikä kukaan jää sivuun ajatellen minua ei ole kutsuttu! Tässä info, jonka voit jakaa tai sähköisesti lähettää. Jos haluat infoa lisää tai Sinulla on ideoita, mitä ikinä...laita spostilla. KIITOS

Lauantaina 9.11.2013 klo 12-15
HÄTÄHUUTO SALON SAIRAALAN PUOLESTA! Asia koskettaa koko Salon seutua vauvasta vaariin.

ASTRUM-KESKUKSESTA, Salorankadulta klo 12.00
starttaa positiivinen mielenilmaus, Uskomme Saloon -hengessä mennään! Kulkueessa tulee olemaan värikkyyttä, musiikkia, tanssia, Salolle MM-kultaa tuonut kilpavene & kilpamoottoripyörä, traktori, todennäköisesti ralliautoja, ehkä kilpamoottoripyöriäkin. Tuomme esiin pienoiskoossa Salon vahvuudet! Tule mukaan ja tuo oma yhteisösi, perheesi, sukusi, kaverisi, naapurisi, työpaikkasi, harrastusporukkasi tai vaikka puolueesi. Näytä, että välität Salosta. Voitte pukeutua yhtenäiseen asuun. Haastakaa muitakin mukaan.

TORILLA tapahtuman toivottaa tervetulleeksi Uskomme Saloon -puhe. Tapahtuman muissa puheissa tuodaan esille Salon vahvuuksia, kuin myös selkeitä argumentointeja, miksi Synnytykset ja osastot pidetään Salossa.
Esiintymään ovat jo lupautuneet Edu Kettunen, Teatteri Provinssista Joonas Suominen & co, Salon Elvis ja taikuri Aaro Sorva, Niilo Turunen & Leticia-kuoro. (Tarjoilu alkaa tilaisuuden loppupuolella. 2000:lle ensimmäiselle on luvassa kahvia ja soppajono.fi:n herkullista hernekeittoa, 300:lle ensimmäiselle lapselle HöyryMaran Salohodarit Kuiron Leipomon ja Perniön Lihan tuotteista.)

Tilaisuuteen on kutsuttu Presidentti Sauli Niinistö, Salon kaupungin virkamiehiä ja luottamusmiehiä, VSSHP:n johtoa ja hallituksen jäseniä, VSSHP:n Alueellisen erikoissairaanhoidon tulosalueen johtokunta, lähikuntien edustajia, puolueita sekä salolaisia yritysjohtajia, media.

Tapahtuma järjestetään talkoilla ja sponsoriavustuksilla.
Mm. Astrum-Keskus antaa mainostilaa isolla screenillä jo ennen tapahtumaa. Salon huippuvalokuvaaja Kai Fagerström, joka luontokuvillaan on niittänyt Salolle jopa vahvaa kansainvälistä mainetta, antaa oman panoksensa valokuvaamalla tapahtumaan mainoskuvat. Mukana myös Salon kaupunki, Autoliitto, Salon Torikaffe, Salon Torikeidas / HöyryMara, Mainoset Oy, Ääni & Media, Soppajono.fi, Salon VPK, Toinen Keksi, Lasten Laulukapunki, Studio Blue Space Ltd, Velis & Remis Oy, Kuiron Leipomo, Perniön Liha, Salonjokilaakso, SSS, Kiinteistövälitys Alanko, Asema Kahvila Friberg, Tehy: Salon aluesairaala ao 205 mukana talkoissa . Lista päivittyy kaiken aikaa!

Tule mukaan! Näytetään Salon yhteishenki ja -voima! Näytetään Salon tehot, vahvuudet! Ei anneta periksi, vaan tehdään mahdottomasta mahdollista!

Tilaisuus videoidaan huipputekniikalla.

Katja Orimo

Hätähuuto Synnytusten puolesta, ja koko Sas:n TEMPAUS!!!

2013-10-27 05:56:27

Haluamme muistuttaa teitä ihania ja aktiivisia allekirjoittaneita tapahtumastamme, 9.11.13 klo 12 alkaen!

KAIKKI MUKAAN POSITIIVISELLE MARSSILLE SALORANKADULTA KYLTTIEN TORVIEN YM BANDEROLLIEN KANSSA!!!! TORILLA HERNARIA JA KAFFET , TIUKKAA PUHETTA JA LETKEETÄ MUSIIKKIA. MYÖS VAPAA SANAN PAIKKA.

PELASTETAAN SAS JA SALO---YHDESSÄ!

Katja Orimo & supernaiset tiimi

Salon synnytysten, lasten ja kaupungin tulevaisuuden puolesta!

2013-10-15 12:41:09

9.11 klo 12-15 tempaistaan hyvän asian , SALON PUOLESTA. Marssitaan pätkä Turuntietä porukalla, kokoonnutaan musiikin , Edu Kettusen , ääreen! Lyhyitä puheita, pientä ohjelmaa, hernaria ja kaffetta!!! Vapaa puheenvuoro hyvän asian puolesta.

ÄIDIT, LAPSET, ISÄT, MAMMAT JA PAPAT,NUORET , KAIKKI MUKAAN! :)

KATJA ORIMO & TIIMI

Adressin luovutus

2013-10-09 11:14:31

Kiitos kaikille tukensa antaneille!

Allekirjoitusten vastaanottaminen päättyy torstaina 10.10. klo 18. Vielä on siis aikaa pyytää ystäviä ja tuttavia mukaan ilmaisemaan tukensa.

Adressi luovutetaan Salon sairaalan ja Salon kaupungin päättäjille perjantaina 11.10.2013 klo 10 synnytysyksikön aulatiloissa.