Avoin paneelikeskustelu Ilveksen tulevaisuudesta.

Ilves on jokaiselle kannattajalle sydämmen asia. Se on sitä varmasti myös Ilves hallituksen jäsenille, osakkeenomistajille ja sidosryhmille. Viime viikkojen hullunmylly on nyt päättynyt tulokseen, että Marko Sjöblomista ei tule ilveksen uutta omistajaa, mutta syyt ovat jääneet kaikille pimentoon. Marko Sjöblom ehdotti salassapidosta luopumista ja avoimen paneelikeskustelun järjestämistä. Tämän adressin allekirjoittaneet kannattavat kyseisen paneelin järjestämistä, jossa olisi mahdollisuus kaikilla osapuolilla tuoda esiin epäkohdat ja käydä niitä rakentavasti ja Ilveksen parasta ajatellen läpi. Puhdistetaan ilmaa ja annetaan AITO mahdollisuus kaikille kertoa tuntonsa. Tämä on koko ilveksen parhaaksi, koska myös joukkue ja valmennusryhmä ansaitsee tämän, koska jos pienikin epävarmuus on ilmassa se vaikutaa väistämättä myös joukkueen henkiseen tasapainoon. Tämän allekirjoittamalla ei myöskään syyllistetä ketään vaan haastetaan kaikki aidosti Ilveksestä välittävät mukaan tähän, jotta löytäisimme toistemme punaiset langat ja rakentaisimme yhteiset tavoitteet ja paremman Ilveksen.

Ilves on meidän kaikkien !