BB-tuotannon kaksinaismoralismia vastaan!!!

Kun nainen tekee väkivaltaa se on sallittua, sen todistaa myös BB- tuotanto!

Alle laitan esimerkkejä, että subjectin käyttäjäkommentteja. Anteeksi sekasortoisuus unohtamatta oikeinkirjoitusta ja sen puutetta. Mutta koko pläjäys on koottu useamman kirjoittajan kommentoinneista. Yritetään saada selvää, ajatus tärkein!
Tiivistelmä; Elisa on käyttäytynyt asukas Petriä kohtaan useasti todella väkivaltaisesti, yrittänyt hukuttaa Petriä altaalla, ja tukehduttaa Petrin maatessa sammuneena. Lisäksi Elisa on heittänyt asukas Petriä niskaan maissintähkällä. Asukas Hannu läpsäisi Marikaa ja lensi oitis pellolle, onko tämä oikein ja mitä tuotanto viestittää naisen ja miehen väkivallasta?

Tapaus nro 1 (Elisa)

11.9 oli siis se yö(pe-la välinen aamuyö) BB.eessä oli bileet ja juomia oli tarjolla todella runsaasti. mm. Petri ja Satu olivat anastaneet muidenkin piilottelemia juomia, joten olivatkin todella humaltuneessa tilassa. mm. Satullakin silimät seisoi päässä.
Jossain vaiheessa porukka sitten alkoi kampeutua makkarin puolelle. Petri otti ja sammui Elisan petiin selälleen. Tästä kimpaantuneena Elisa yritti läpsiä, huutaa kovalla äänellä ja riuhtoa sammunutta petriä. Tämä ei  reagoinut mitenkään. Jossain vaiheessa Petri suuttuneena yritti hätistellä häntä repivää ja kiskovaa naista päältään pois. Kaikesta näki että Petri on tiedottomassa tilassa, hän mm luuli Elisaa Hannuksia ja välillä asukas Pauliksi. Kun kova kourainen kiskonta ja revintä ei tuottanut tulosta alkoi Elisa tukehduttaa Petriä. Tukkimalla ensin nenän ja sitten nenän ja laittamalla kämmenen suulle kovasti painaen päälle. Tätä jatkui useita kertoja.!!
Elisa myös suuteli sammunutta miestä joka ei vastannut suuteloihin, kouri tämän sukupuolielimiä, ja kertoipa joku että olisi imenytkin peiton alla tiedottomana makaavaa miestä..

Joku palstalainen kommentoikin että oli kuullut petrin kommentoivan seuraavana päivänä tätä sammuneen miehen imutusta että JOS hän olisi niin tehnyt naiselle, olisi hänet oitis häädetty talosta! Puhumattaaan noista muista, joista Petri on täysin tietämätön..

Alla katsojien kommentteja kyseiseltä yöltä;

se piti petriä nenästä kiinni 10s ja heilutti sen päätä samalla.

Elisabetin purkaus Habibia kohtaan oli samantyyppinen kuin vastaava syytösryöppy Hannua kohtaan iltaa aiemmin. Kummankin Elisabet esitti silmin nähden humalassa ja kummankin kohteelle se tuli yllätyksenä ja pyytämättä.

Hannuahan Elisabet syytti Autiosaari -tehtävän päätyttyä siitä, että Hannu ei ole käyttäytynyt Elisabetin ennakko-odotusten mukaisessti, vaan Hannu on ollut erilainen, liian ystävällinen kaikille.

Elisabetin ja Hannun suhteen osalta kyse lienee jonkinlaisesta molemminpuolisesta kiinnostuksesta, joka saattaa olla seksuaalista laatua, mutta joka ei kohtaa konkreettisella tasolla tuollaisessa ympäristössä.

Habibia kohtaan Elisabet hyökkäsi, koska talosta poistettu hyödyntavoittelija ja manipuloimistaitoinen hänen "bestiksensä" Mari oli syöttänyt Elisabetin päähän ajatuksen siitä, että Habib on mm. homofoobikko, joka haluaa leikata ihmisten päät irti. Habib oli lisäksi kertonut hehetellen pettämisiistään pari- ja irtosuhteissa ja Elisabet on jostain syystä erityisen herkkä tuomitsemaan toisten tekemisiä tältäkin osin.

Näin ollen Elisabet purki varmaan eniten omaa turhautumistaan, myös seksuaalista tyydyttymättömyyttään sinänsä täysin syyttömiin henkilöihin, varsin näyttävästi ja asiattomastikin. Jos mies olisi käyttäytynyt tuolla tavalla, niin hänet olisi jo poistettu talosta.

katsojan kommentointia;

Yritti siis herättää Petriä joka makasi tiedottomassa tilassa. No elisa alkoi tukehduttaa ottamalla nenästä kii, ja lopulta peitti kämmenellä suun eli nenä ja suu tukittuna. Tätä toistui +5krt.... Ihmiset joita oli enään 04-05 aikaa todella pieni joukko, olivat ahdistuneita näkemästään ja siitä ettei BB tehnyt asialle siinä mitään.
----

Miettikää nyt herran tähden asiaa oikeasti. Toinen on ihan selkeästi tiedottomassa tilassa makaamassa. Elisahan ensin yritti herätellä Petriä huutamalla ja kiskomalla tätä istumaan kädestä. Toinen oli kuin koko vartalo puudutuksessa, tiedottomassa tilassa. Ja jos huomioidaan vielä sekin että Petri luuli Repivää ja hyeenana huutavaa Elisaa milloin Hannuksi, milloin Pauliksi.. Kertonee jo kaiken.
Kun huutamisesta, läpsimisestä, repimisestä ei ollut hyötyä niin neiti istuu hajareisin Petrin päällä ja alkaa tukehduttaa tätä sulkemalla nenää, ja sitten vielä peittämällä suun. Tuo toimitus vain toistui ja toistui.. Joku oli laskenut että lähes 10sek oli jopa tämä tukinta kestänyt..
Kaiken kruunaa se että Elisa kouri Peteä munista, löi munille, suuteli ja imutteli tiedottomana makaavaa miestä. Joku jopa kertoi että Elisa olisi imenyt suihin saaden Peten laukeamaankin siinä loppu tuoksinnassa..

Huomasiko kuinka moni muuten sen että Elisa välillä katsasti ettei kukaan huomaa kun hän tukehdutti Peteä.. Jossain vaiheessa taisi tyynyin painautua miehen naamalle..
----

Tapaus nro 2 (Elisa);

Katsojan kirjoitus;

Petri yllättyi kun Ellu hyökkäsi takaapäin. Otti siltä maissin ja sai painettua pään veteen, Petri sai päänsä ylös, Ellu yritti painaa uudellen pään veteen, mutta Petri sai jäykistettyä niskansa. Ellu kääntyi pois, otti maissin ja paiskasi sen täysillä Petrin niskaan. Petri kakoi , sillä oli ilmeisesti suussa maissia ja meinasi vetää sen väärään kurkkuun. Ellu lähti pois tanssimaan. Huutaa altaaseen, että mee vittuun. Wiltsu kysyy, että heitikö maissin altaaseen, niin Ellu sanoo, että ihan sama. Ellu sanoo Ninolle, että lennänkö ulos täältä, kun heitin maissin perään. Nino sanoo, että voi olla. Ellua ei vittuakaan kiinnosta. Nino rauhoittelee, että elä enää jatka. Ellu sanoo taas että vitun sama.Ellu sanoi, että se on eri asia miehelle kuin naiselle.

Subjectin palstalainen kirjaa Elisan edesottamuksia talossa;

1.      Elisabeth esti Petrin hengitystiet ja kouri petriä jonkinaikaa sängyssä, kun petri oli sammuneena ei mitään rankkua tai mitään.
2. Elisabeth tuhoaa vaatteita(marikan) tahalleen, ei mitään rankkua tai seuraamuksia.
3. Elisabeth uhkailee, että hän on lähellä että hän läimäyttäisisi Marikaa.
4. Elisabeth hukuttaa ja heittää maissilla petriä niskaan. Ei mitään seuraamuksia.

Tilanne on se, että BB-asukas Hannu poistettiin talosta koska läpsäisi asukas Marikaa. Onko siis oikein että tuotanto sallii toistuvasti naisen tehdä väkivaltaa, mutta kun mies tekee hän lentää oitis pois. Mielestäni Elisan väkivalta on paljon vaarallisempaa luokkaa kuin Hannun läpsäisy. Väkivalta ei ole oikeutettua koskaan, siinä ei ole sukupuolieroja, väkivalta tulee olla kielletty molemmilta sukupuolilta.

MIKSI tuotanto viestittää katsojille että naisen tekemä väkivalta on sallittua??

VAADIMME ELISAN POISTOA JA TUOTANNON VAIHTOA!  OLEMME KAKSINAISMORALISMIA VASTAAN.

Henna-riikka Backman    Ota yhteyttä adressin tekijään