DVD - Julkaisut Ruusun aika - televisiosarjaan

Ruusun aika on suomalainen televisiosarja vuosilta 1990–1991. Sarjan käsikirjoitti Raija Oranen ja ohjasivat Ilkka Vanne, Juhani Tiikkainen ja Sina Kujansuu.

Ruusun aika kuvasi Ruususen uusioperheen elämää todenmukaisesti ja saavutti suuren suosion täällä suomessa. Sarjan pohjalta on julkaistu myös kaksi romaania: Ruusun aika (1991) sekä Ruusun aika 2 (1992). Kirjat kustansi Tammi. Sarja keräsi ensiesitys vuonna tuhansia sarjan faneja television ääreen.

Ruusun ajan päähenkilönä on Roosa,ja hänen ihana musta labradorinnoutaja joka hurmasi Roosan kanssa katsojia. Sarja saikin uusinta esityksensä Mtv3:lla 1992 ja 1998. Sarjan tunnettuja muita näyttelijöitä on Jukka Puotila, Heikki Nousiainen, Jussi Lampi,Eppu Nuotio ja kirjailijanakin tunnettu Outi Alanen.

Nyt olemme olleet 10 vuotta ilman tätä ihanaa, upeaa ja koukuttavaa sarjaa ja täytyy sanoa, että tästä on todella pitkä aika.

Joten eikö olisikin jo aika saada Mtv3 julkaisemaan tämä klassikko sarja dvd:nä? Meillä sarjan monilla faneilla, olisi kyllä oikeus saada dvdt suuren suosion johdosta. Nähdä vielä kerran Roosa ja kaikki muut sarjan näyttelijät dvd:n muodossa, vaikka sitten talvi-iltojen iloksi.

Jos olet kanssani samoilla raiteilla, ja haluat nähdä Ruusun aikaa dvd:llä. Niin muistathan silloin jättää jälkesi adressiin? Adressi tullaan lähettämään maikkarille ja tuotantoyhtiölle myöhemmin ilmoitettuna aikana, ja tällä tavoin yritän varmistaa dvd - julkaisujen saannin markkinoille.

29.11.2008

Ilouutinen sarjan faneille

Mtv3 on vastannut Ruusun aika fanien toiveeseen saada suosittu Ruusun aika dvd:lle. Ruusun aika Dvd ilmestyy keväällä todennäköisesti helmi-maaliskuussa 2009 dvd:n muodossa. Kiitämme maikkaria fanien kuuntelemisesta. Lisää aiheesta löytyy osoitteesta

5.2.2009

Ruusun aika Dvd:eitten ilmestymisaikataulu.

Osa 1 on ilmestynyt kauppoihin 5.2
Osa 2 ilmestyy 26.3
Osa 3 ilmestyy 7.5

Adressin nimien keruu jatkuu kevääseen, johon asti voit jättää halutessasi vielä nimesi kiitoksen merkiksi. Adressiani en tule mainostamaan enään missään itse,sillä olemme saavuttaneet haluamamme. Heti kaikkien Dvd:eitten ilmestyessä kauppoihin keväästä,tulen lähettämään kiitos kirjeen tämän adressin nimilistan kera maikkarille ja tuotantoyhtiölle. Kirjeessä adressin allekirjoittaneet tulevat kiittämään toiveemme kuuntelemisesta. Tällöin tekemäni adressi myös suljetaan lopullisesti ja siihen ei enään odoteta nimiä. Tällä hetkellä adressin lähetys ja sulkeutumishetki on toukokuun seitsemäs.

12.5.2009

Adressi on lähetetty ja suljettu. Adressissa olevat tekstit säilytetään toistaiseksi lukemista varten.