EMINƎM Suomeen.

EMINƎM eli Marshall Bruce Mathers III on v.1972 Yhdysvalloissa syntynyt ensimmäinen valkoihoinen tunnettu rap-artisti. Hänen isänsä Marshall Mathers jr. jätti hänet ollessaan alle 2 vuoden ikäinen. Tämän jälkeen Eminem jäi asumaan äitinsä luokse, joka käytti diatsepaamia huumaus tarkoituksessa. Eminem oli syrjitty ,koska he muuttivat hänen nuoruutensa aikana usein eikä saanut aikaa luoda uusia ystävyys suhteita.
Uransa Eminem aloitti n.14 vuotiaana räppäämällä pienillä lähi klubeilla.

Hän seurusteli nuorena tavanneensa Kimberly Scottin kanssa ja sai hänen kanssaan lapsen joka syntyi v.1995. (Nimeksi lapselle annettiin Hailie Jade Scott)

Useassa hänen kappaleessaan kuullaan  Hailien lausumia/laulamia kohtia, ja joissain kappaleissa lauletaan Haileysta. Eminem teki nimeään tunnetuksi underground-artistina jonka myötä hän julkaisi ensimmäisen levynsä Infinite, levy myi kuitenkin huonosti.
V.1996 Kimberly jätti hänet jonka seuraukseni Eminem yritti itsemurhaa ottamalla yliannostuksen parasetamolia. Pari kuitenkin palasi myöhemmin yhteen ja menivät naimisiin vielä saman vuoden sisällä.

Hän nousi ihmisten huulille kolminkertaista platinaa myyneen The Slim Shady jälkeen. (Dr.Dre:n tuottamana)
Vuonna 2005 hän julkaisi kokoelma albuminsa Curtain Call: The hits ja vetäytyi julkisuudesta. Hänen seuraava albuminsa tuli vuonna 2009 kantaen nimea Relapsea. Tämän ajan välillä hänen todella hyvä ystävänsä Proof ammuttiin detroitilaisessa yökerhossa.

Joissain hänen kappaleissaan on homovastaista sanomaa ,mutta itse Eminem sanoo ettei hänen sanoituksiaan tietyissä kappaleissa pidä ottaa liian vakavasti ja on itse jopa homoavioliittojen puolesta puhuja.

Siinä hieman tietoa itse artistista.

Eli nyt kaikki eminem fanit allekirjoittamaan! Ajatuksenani on saada mahdollisimman monta nimeä ja lähettää se Marshall Bruce Mathers III:lle (tai hänen managerilleen) ja joillekkin mahdollisille järjestäjille. En lähde herättelemään ihmisissä toivoa, mutta sentään yritämme! Useat artistit ovat ehtineet kuolla ennen kuin ovat ehtineet tulla Suomeen tai eivät vain yksinkertaisesti ole saaneet ideaa tulla tänne. Joten näytetään Marshallille että kyllä täällä Suomessakin häntä ihaillaan ja fanitetaan henkeen ja vereen!

Lähin paikka jossa EMINƎM on elämänsä aikana vieraillut on ollut Ruotsi maailmankiertueellaan vuonna.2000, joten en näe mitään syytä etteikö hän Suomeenkin voisi tulla. Mitä olen ihmisiltä kuullut niin hyvin useat olisivat valmiita tekemään mitä vain ,jotta saisimme hänet suomeen esiintymään.

Mitä tulee siihen ,että paljonko eminem tienaa. Hänen omat keikkansa maksavat n.52-100 dollaria, joten Suomi olisi myös sen kannalta hyvä paikka tulla pitämään keikkaa.

PIENESTÄ TÄMÄ LÄHTEE! JAKAKAA FACEBOOKISSA,KIKISSÄ,INSTASSA KAIKKIALLA!

Auttakaa Marshall Bruce Mathers III Suomeen!