Kiuruveden kiinteistöjen sisäilman ongelmien korjaamiseksi

Kommentoitu viesti

Heli Kaarina Kananen

#6 Re: Re: entäs muut kohteet?

07.03.2011 18:50

#5: Maarit Tikkanen - Re: entäs muut kohteet? 

Josko tämä adressi ja keskustelu menisi asioista päättävienkin tietoon? Sen vuoksi kysyin "entäs muut kohteet?" Ajattelin kysymyksellä siis herätellä asioista päättäviä huomaamaan, että ongelmia riittää, mutta niitä ei saa haudata enää maton alle. Siellähän ne kyllän ihan konkreettisestikin jo on:) 

Tuosta edellisestä viestistä unohtui, että vaurioituneen rakennuksen tutkimukset tulisi aloittaa ns. rakennusteknisellä riskianalyysillä. Se olisi monipuolinen rakennuskokonaisuuden selvitys, jolla päästäisiin suoraan käsiksi niihin ongelmakohtiin, joita rakennuksessa on. Lisäksi se kertoisi jo touhun alkuvaiheessa, onko rakennuksesta mitään mahdollisuutta saada peruskorjauksella kunnollista.

 

 

 

Vastaukset

Maarit Tikkanen

#7 Re: Re: Re: entäs muut kohteet?

2011-03-07 18:59:30

#6: Heli Kaarina Kananen - Re: Re: entäs muut kohteet?

Minun tuleekin muuten lisätä tuohon adressiin tietoa siitä miten tämän adressin suhteen jatkossa toimitaan, koska se puuttuu siitä kokonaan! Eli tarkoituksenahan on tosiaan viedä adressi nimilistoineen   eteenpäin päättäjille. En tiedä vielä minkä aikaa adressia tullaan pitämään netissä, mutta olen alustavasti ajatellut että maaliskuun ajan. Huhtikuussahan aloitetaan tekemään tutkimuksia ja keräämään näytteitä yms. näissä kohteissa.

Ja tuohon oman viestiin jonka kirjoitin, niin minulle on tullut kyselyitä adressin tiimoilta että miksi muita kohteita ei ole mainittu, joten siksi tuo sinun entäs muut kohteet? aloitus oli oivallinen paikka kirjoittaa nyt ihan yleisesti kaikille tiedoksi ylläoleva kirjoittamani. Ja tosiaan voidaan kysyä entäs ne muut kohteet? Kiitos Heli, sinulla tuntuu olevan tietoa asioista joten on ilahduttavaa että olet jakamassa sitä täällä keskustelussa! Ja nämä viestit tullaan myös välittämään eteenpäin päättäjille, varmaa on se että ne viedään perille asti, niin nimet kuin muukin. Sen takaan!

 

Maarit Tikkanen