Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Kommentoitu viesti

Maijaliisa
Vieras

#27 Homeongelman pitkä sota!

08.03.2011 10:20

Olen ns. pitkän matkan konkari homeongelmassa! Mutta tässä ei huoli koko storyä kirjoittaa... Kolme kirjaakin tuli ulos "surutyön" tiimoilta. Ja toisaalta kannanottona kaikkeen siihen mielivaltaan, jota pieni ihminen saatetaan kokemaan "suurten" edessä! Voitettuani kaikki 3 riita-asian juttua (kaupanpurku, vahingonkorvaus, velkomisasia) 2002-2003, ja lainvoimaisten saatavien ollessa yli sata tuhatta euroa--- vastapuolen ketkuilun (pankki & hometalon myyjä) seurauksena euron senttiäkään ei saatu! Myyjä oli petannut itsensä pakoon. Hävittänyt omaisuutensa... Alussa ketku, lopussa - mikä muukaan?
Kirjat, jos jotakuta kiinnostaa? Kivelän hometalo, keväästä kevääseen (saatavissa) Lainsuojattomana Suomessa, oikeusvaltiosssa? (saatavissa).
Viimeksi mainittu kirja - oikeilla nimillä ja dokumentoiduilla tiedoilla - oli niin "kova pala" hometalovastuun pankkilaitokselle, että siitä yritettiin nostaa kunnianloukkausjuttua! Mutta ei onnistunut... Se on siis "sensuurin" läpäissyt kovan sarjan kirja kaikesta hometaloasiaan liittyvästä sorrosta, jota ko. perhe pantiin kärsimään! Nyt? Asiat ovat paljolti seestyneet. Elämän PITÄÄ jatkua. Motto:

Itkin kun minulla ei ollut kenkiä, kunnes näin ihmisen jolla ei ollut jalkoja!
Voimia kaikille toivottaen: Maijaliisa Hiekkanen, oikeusmurhien uhri. s-posti finhope@luukku.com

Vastaukset

#146;tämä ei ole uskon asia

#148 Re: Homeongelman pitkä sota!

2014-01-10 11:25:26

#27: Maijaliisa - Homeongelman pitkä sota!

Onneksi olet jaksanut tässä maassa, jossa home-ja monikemikaalitoksiinisairaista tehdään psyyken sairaita tai muuten vaan v*******aan. Veikkaisin syyksi, jotta vakuutusyhtiöiden osingot säilyvät tähtitieteellisinä. Vaikeaa saada korvausta vaivaan, jota ei virallisesti tunnu aina olevan olemassakaan.

Kirjaasi voisi tutustua.

Osalla muista länsimaista on eläkkeitä ja hoitoja. Tarkoittaa varmaan, että yleinen suhtautuminen on realistisempaa ja sitä kautta ihmisiä ei pakoteta myrkyllisiin tiloihin, jotta vältytään vakavimmilta seuraamuksilta. Keho varmaan paranee hitaasti, jos se saa mahdollisuudeen. Oma tilanteeni on, että oireilen käymissäni korkeakoulurakennuksissa, en muualla.

Asuntokaupan purku suomessa... Olen sanaton.