Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Kommentoitu viesti

Sain avun Liothyroninista

#255 Tee kantelu siitä sisätautilääkäristä

14.08.2013 17:50

mr.basedow puikoissa #254 Re: Re: Kysyn vaan
"Itseasiassa minulle yliopistosairaalan sisätautilääkäri sanoikin, että jos jatkan Armour Thyroidin käyttöä minua ei hoideta siellä enää,"

Millä oikeudella kyseinen sisätautilääkäri päätti näin? Armour Thyroid on laillinen lääke, tarkoitettu kilpirauhasen vajaatoimintaan. Hyvin vähän ja ainoastaan lieviä haittavaikutuksia tilastoitu missään maassa.

Tee kantelu kyseisestä lääkäristä. Hänellä ei ole mitään oikeutta kieltäytyä jatkamasta hoitoa potilaan hyväksi kokemalla, laillisella lääkkeellä.

Vastaukset

mr.basedow puikoissa

#260 Re: Tee kantelu siitä sisätautilääkäristä

2013-08-18 10:25:08

#255: Sain avun Liothyroninista - Tee kantelu siitä sisätautilääkäristä

Jaa,a millähän oikeudella tosiaan..vaan kun ei ole ketään todistamassa noita hänen sanojaan muuta kuin työtoverit jotka näkivät järkytykseni puhelun jälkeen. Potilaan sana arvostetun sisätautilääkärin sanaa vastaan, ei ole vaikea arvata miten siinä käy. Kävin asiasta puhumassa potilasasiamiehen kanssa ja valituksen tekemistä kys. lääkäristä sairaalan johdolle ja tultiin siihen tulokseen ettei kannata, korppi ei korpin silmää noki, varsinkin kun suhtautuminen on tosiaan hyvin kielteinen tässä sairaanhoitopiirissä.

Ja kun kyseessä oli todellakin puhelmiessa lauottu, uhkaus eikä tilanteelle ole todistajia niin potilas on hyvin heikoilla. Tämä lääkäri ei olisi ikimaailmassa myöntänyt käytöstään ja sanojaan kenellekkän.

Tarkennuksesi vielää etten todellakaan ole saanut Armour Thyroid-lääkitystä julkisen puolen lääkäriltä vaan yksityipuolen erikoilääkäriltä, "..tai voit hoidattaa itsesi ihan missä haluat vaikka siellä mistä olet lääkkeesikin saanut" oli toivotus suomen huippuguruna pidetyltä endolta joka lopetti hoitoni erikoissairaanhoidossa.

Minulla on silmäoireinen basedow ja säännölliset kotrollit erikoissairaanhoidossa kuuluisi hoitooni....