PELASTAKAA KOIRAMME!!

Kommentoitu viesti


Vieras

#100 Re: Re:

29.03.2014 13:52

#99: nh - Re:

Tuo mitä sanoit on täyttä valhetta! Ja ei minun tietääkseni ainakaan koiraa ole lopetettu. Koira ei ole äänekäs eikä koiralla ollut mitään kipuja silloin kun se vietiin pois kotoota. Tosin minulla on tietoa siitä, että Viikissä koira itki todella paljon ja olen ollut koko ajan todella hädissäni koiran puolesta. Ei ole oikein, että koira erotetaan lähes väkivalloin omasta perheestään ja en tiedä mitä eläinkokeita koiralle on tehty Viikissä, Viikkihän on koe-eläintila. Mutta me emme ole antaneet mitään lupaa tehdä koiralle eläinkokeita tms. Mutta sen tiedän, että koira on kärsinyt Viikissä, koska kuulin sen itse. T. Adressin tekijä

Vastaukset

nh

#101 Re: Re: Re:

2014-03-29 14:02:03

#100: - Re: Re:

Tiedät ettei sillä ole ollut kipuja? osaatko puhua samaa kieltä koirasi kanssa? se nyt vaan ei mee niin että terveelle hyvin pidetylle koiralle annettaisiin lupa hallinto-oikeudessa lopetukselle ilman mitään painavaa syytä.. syy sinun täytyy itse tietää (oikeuden päätöksessä se on täytynyt mainita) mutta et sitä suostu kertomaan joten ainoa looginen selitys syylle miksi et sitä julkaise on se että olet itse syyllinen koiran huostaanottoon.

Late

#121 Re: Re: Re:

2014-04-21 09:33:16

#100: - Re: Re:

Jos sun koira haukkuu tai / ulise kerrostalossa kaiket ajat, vuodesta toiseen,

etka tee asialle mitaan, esim, hanki haukkupantaa,

niin koira voidaan vieda pois. Oma vikasi. Olisit suojellut koiraasi ennen. Nyt on liian myohaista.

huhhuh

#261 Re: Re: Re:

2015-06-26 06:23:38

#100: - Re: Re:  

 valitettavasti en usko tähän ollenkaan. Tuskin eläinlääkäri ja oikeus tekevät täysin perusteetta tuollaisia päätöksiä. Etenkin jos tapaus on kiireellinen on pakostikin jotain mätää. Yhtäkään koiraa ei perusteetta raahata kotoaan pois löytöeläintalon riesaksi jos sillä kotonaan on hyvät ja asianmukaiset olot.