EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

J

#424 Re: Tämän allekirjoittajat ovat kiihkouskovaisia ja/tai omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja luuser

19.04.2014 17:54

#421: Normaali hetero ei vihaa eikä pelkää homoja - Tämän allekirjoittajat ovat kiihkouskovaisia ja/tai omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja luusereita

Tavallisen heteron ei tarvi vihata eikä pelätä. Siitä ei tässäkään ole kyse. Tämän suuntautumisen tyrkyttäminen on vain jotakin jota vastaan täysjärkinen ihminen kyllä nousee. Meinaatko tosissasi että marginaaliryhmä saisi jotakin kalpenemaan? Tiedän että homoaatteella on kannattajansa, näkeehän sen täälläkin, mutta kyllä oma kokemukseni kertoo, että suurin osa tietämistäni ihmisistä ymmärtää vielä että tällainen aihe ei kuulu postimerkkeihin. Ja sillä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa.

Olen allekirjoittanut adressin, ja kyllä, olen tosin uskovainen, mutta kiihko-sellaiseksi minua tuskin voi kutsua. Vielä vähemmän epävarmaksi omasta seksuaalisesta suuntautumisestani. Mistähän tuollaista revitkään. Lisäksi luuseriksi nimittely paljastaa jo jotain. (Niin hauska sana kuin se onkin eikä sitä nyt tosissaan tarvi ottaakaan.)

Vastaukset

Koskahan uskikset oppivat läksynsä?

#427 Re: Re: Tämän allekirjoittajat ovat kiihkouskovaisia ja/tai omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja lu

2014-04-19 18:27:28

#424: J - Re: Tämän allekirjoittajat ovat kiihkouskovaisia ja/tai omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja luuser

Kreikassa paikalliset uskovaishihhulit masinoivat suuren protestiliikkeen Suomen Lordin poistamiseksi Euroviisukilpailusta. Ei onnistunut. Itse asiassa veikkaan, että kyseinen pölhöporukka osaltaan jopa auttoi Lordin historialliseen voittoon!

10 vuotta sitten eräs uskovaisryhmittymä, mukana mm. paljon KD-aktiiveja, koetti estää Salattuja Elämiä käsittelemästä homoteemaa. Tuloksena Salkkarit sai suurta medianäkyvyyttä ja sarjan suosio sen kuin paisui vain. Tänä vuonna ko. sarja täytti 15 vuotta, on katsojaluvuilla mitaten Suomen suosituin saippuasarja kautta aikojen ja homoteeman käsittely on vain lisääntynyt 10 vuoden takaisesta.

Ja nyt näyttää siltä, että mm. tämä adressi ja siitä raportoivat uutiset medioissa on mitä parhainta mainosta Tom of Finlandille sekä Itellan postimerkeille. Näyttääpä vielä tulleen piikki kirkoastaeroamistilastoonkin. Heh.

Mitä tästä kaikesta voi päätellä? Jos haluat suosiota asiallesi, yritä saada kiihkouskovaiset raivokkaasti vastustamaan sitä. Ja että uskikset eivät ikinä opi, että heidän oman asiansa kannalta parasta olisi pysyä ihan hiljaa ja omissa oloissaan raamattunsa äärellä.