Vetoomus sosiaaliturvan saamiseksi hajuste- ja kemikaaliyliherkille

Kommentoitu viesti


Anonyymi

#20 En allekirjoita!

24.04.2014 17:27

Minä en ainakaan lopeta hajusteiden käyttöä kenenkään takia.Minulla on oikeus pestä vaatteeni hyvältä tuoksuvilla pesupulverilla ja huuhteluaineella ja peseytyä päivittäin tuoksuvalla saippualla että myös tunnen olevani puhdas.

Minulla on lähipiirissä hajusteallergikko joka olettaa että kaikki toimivat hänen mukaansa mutta minun maailmani ei kaadu vaikka hän ei pääsekkään kyläilemään luonani.Hän kantaa luokseni hajusteettomia pesuaineita mutta jokaisella on oikeus elää omassa kotonaan omalla tavallaan.

Ja toi on jo ihan naurettavaa jos hajusteallergiot meinaavat vaatia että kaikki hajusteeet on kokonaan kiellettävä.Ei kukaan voi moista vaatia.Pitäisikö kaikkien lemuta vaan hielle ja perussaippualle?En minä arkena käytä hajuvettä mutta jos lähden viikonloppuna juhlimaan niin kyllä minä haluan tuoksua hyvälle ja pukeutua parhaimpiini että on jotakin eroa ihan arkimeininkiin.

Vastaukset

Timothy

#35 Re: En allekirjoita!

2015-11-24 00:05:08

#20: - En allekirjoita! 

 no kunhan tullaisellekkin  tulee ikää tarpeeksi hän kyllä tajuua  olleensa itsekäs (ja tyhmä) viimeistään siinä vaiheessa kun hänelle itselleen puhkeaa jokin hankala allergia vaikeutamaan hänen eläämäänsä

Vihainwn

#61 Re: En allekirjoita!

2016-09-26 18:01:16

#20: - En allekirjoita! 

 Sama asia, jos olet todella allerginen kukkien siitepölylle ja silti jokainen niitä sulle tois. Itsekästä ajatella nuin. Juuri sinun kaltaisten  takia me kärsimme ja vaadimme sosiaaliturvatukea.