EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

JuhaniH

#1960 Re: 1952, ll ja muillekkin

30.05.2014 10:39

#1956: Homotkin ovat vain poliittinen käyttöväline Bildebergille ja muille samankaltaisille ryhmille. - 1952, ll ja muillekkin

Mukavaa, että asiallisia kommentteja ketjussa tulee muiltakin, kuin minulta. Toki minä vähän välillä provokommenttiakin laitoin, mutta se sallittaneen, kun tarkoitukseni on koko ajan ollut mielestäni ylevä ja hyvä.

Bildebergiin en ole kovin perehtynyt, mutta Raamattuun sitäkin enemmän. Joku mainitsi, että 3 kertaa Raamattu pitää ajatuksen kanssa lukea kannesta kanteen, että Ison Kirjan profeetallinen sanoma ja voima sitä tutkivalle ihmispoloiselle paljastuu. Minä poloinen täytän tuon lukukriteerin ja toki olen tärkeimpiä kohtia bibliasta jo varmaan kymmeniä ellen satoja kertoja lukenut.

Jeesus puhui noin 2000 vuotta sitten maan päällä vaeltaessaan tärkeitä asioita. Jo lapsena hänen huomattiin olevan Raamatun kirjoituksiin hyvin perehtynyt. Jeesuksen seksuualivalistus ja -opetus oli varsin asiallista nykykriteerienkin mukaan tarkasteltuna.

Jeesuksen seksuaaliopetukseen kannattaa jokaisen lainkuuliaisen lukutaitoisen kansalaisen perehtyä. Tietenkin edellä kirjoittamaani on se poikkeus, että jos ei henkilö yhtään kiinnostunut bibliasta ole, niin sitten ei kannata ko. kirjaa vakavasti tutkia, vaan kannattaa käyttää aikansa jollakin muulla parhaaksi katsomallaan tavalla.

Lähtökohtaisesti voidaan todeta, että Jeesus puolusti/puolustaa Vanhan Testamentin seksuaaliopetusta. Jeesuksen lähtökohtana oli Jumalan tahto luomiskertomuksessa. Jeesus painotti aikansa ankarinta seksuaalietiikkaa.

Jeesusta kuvaavien historiallisten lähteiden pohjalta voidaan todeta, että Jeesuksen suhtautuminen homoseksuaalisuhteisiin oli/on KIELTEINEN. Ja em. perusteella uskallan väittää, että Jeesus suhtautuu kielteisesti Itellan julkaisemiin Tom of Finland-postimerkkeihin.

 

Vastaukset

Jumalan oma

#1961 Re: Re: 1952, ll ja muillekkin

2014-05-30 11:10:02

#1960: JuhaniH - Re: 1952, ll ja muillekkin

 

Bildenbergiläisten ohella emme saa unohtaa Illuminaatteja, Wallenbergiläisiä, Hollywoodin raha juutalaisia ja homoja, joiden kansain välinen salaliitto on näiden posti merkkienkin julkaisu toiminnan takana. Tästä on mm. Profeetta Jouko Piho paljon kirjoittanut ja profetioinut.