Pakkoruotsi pois

Kommentoitu viesti

Hannu Juutilainen
Vantaa

#4

21.11.2006 13:32

Tosiaan, pakkoruotti v*ttuun!!! Semmosta hinttien iljettävänkuulosta höpötystä ei haluu oppii erkkikää!
-Ja täs on suomes asuville ruottalaisille: Painukaa PIIP sinne ruottiinne ennenku mä tuun ja vedän teilt moottorisahal PIIIP PIIIP pään irti!!! PIIIIP

Vastaukset

Jepa Jee

#147 Re:

2010-09-13 17:13:43

#4: Hannu Juutilainen -

Tuosta kommentista ei tullut mitän muuta mieleen kuin se että sinä olet kusipäinen idiootti joka ei tajua asioista mitään. ja vai voivat suomenruotsalaiset joidenka kotimaa tämä on aivan yhtä paljon kuin sinunkin painua piip piip piip... hienoa ja vedät moottorisahalla päät irti... millaisessa mielikuvitusmaailmassa oikein elät?

Rami Salonen

#150 Re: Osoite/paikka

2010-10-12 12:57:43

#4: Hannu Juutilainen -  

 Laita missä tavataan ja koska!

Muista saha, sillä tulet tarvitsemaan sitä!

Kaisa

#161 Re:

2011-03-31 22:41:40

#4: Hannu Juutilainen -

Puhun suomea. JA ruotsia. äitini puhuu ruotsia, siskoni puhuvat ruotsia ja äidinäitini puhuu ruotsia. Minä olen syntynyt suomessa, samoin kuin siskoni, isäni, äitini, äidinvanhemmat, isänvanhemmat, ja näin eteenpäin. Minkä takia minä lähtisin ruotsiin kun minä olen SUOMALAINEN jolla on oikeus harjoittaa ruotsin kieltä.

Mitä huonoa on ruotsin oppimisessa?

 

Minttu

#170 Re:

2012-03-17 13:16:55

#4: Hannu Juutilainen -

Täältä löytyy jotain pakkoruotsivastaista t-paitoja, pinssejä, muki, lippis   http://epicsoundny.spreadshirt.fi/