Pakkoruotsi säilytettävä! HUOM! Päättyy 31.1.2007

Kommentoitu viesti

Tulen Herra

#147

16.02.2022 21:34

Minä olin Lars Dahl. En oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä kuvittelen aidosti olevani joku suomenruotsalainen. Ehkä siitä syystä, että suomenruotsalaiset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset. Jotain pahoja lapsuudentraumoja minulla on, joskus kuvittelen olevani jopa nainen. En vain voi sille mitään, että kuvittelen olevani jotain muuta kuin mitä oikeasti olen. Välillä herään oudoista tilanteista ja paikoista enkä muista, mitä olen sitä ennen tehnyt.

 

Oikeasti olen mies ja asun Riihimäellä osoitteessa Perjalantie 3, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Googlatkaa... Olen Tulen Herra...

Vastaukset

Ylivääpeli

#148 Re:

2022-02-18 01:18:31

#147: Tulen Herra -  

 

Taasko sinä tuotat suurta häpeää suvullemme. Olisi pitänyt antaa remmiä ja piiskaa sinulle lapsuudessasi enemmän, niin olisit kasvanut mieheksi!

Kirjoittelen myöhemmin lisää mutta nyt minun pitää mennä käyttämään seksuaalisesti hyväksi koiraani.

 

Peppu-Reino

#149 Re:

2022-02-26 12:38:12

#147: Tulen Herra -  

 Oletko sinä se "Anna 8C:ltä lupas mulle p*lluu" -tyyppi?

Tapsa Rautavasara

#151 Re:

2022-03-04 22:38:51

#147: Tulen Herra -  

 Oletko sinä se mielisairas ja työkyvytön peräkamarin poika, joka paasaa Suomi24:n Kielipoliitiikka-palstalla, että ruotsin kieltä osaamalla menestyy elämässään? Kirjoitteletko siellä paljon viestejä myös ruotsiksi?

Kevin W. Crumb

#154 Re:

2022-04-27 10:28:43

#147: Tulen Herra -  

Viime aikoina TV:ssä on näytetty Split-elokuvaa, jonka päähenkilöllä on dissosiatiivinen identiteettihäiriö. Päähenkilö sieppaa ja vangitsee elokuvassa kolme teini-ikäistä tyttöä. Voisiko sinullakin olla jokin samankaltainen mielisairaus?

äitee

#156 Re:

2022-06-26 12:14:08

#147: Tulen Herra -  

Ymmärrätkö, kuinka paljon häpeää sinä olet tuottanut jo vuosikymmenien ajan?! Et ottanut itseäsi niskasta kiinni, vaikka isäsikin sinulle näin sanoi, vaan uhrasit työntekovuotesi ja terveytesi internetissä roikkumiseen! Kukaan ei noteeraa hulluja ja tyhmiä juttujasi. Koeta jo vihdoin järkiintyä, itsenäistyä ja päästä pois peräkamaristani. Taas olet käyttänyt koko juhannuksen svekomaanisten, vähämielisten ja harhaisten juttujesi lähettelemiseen suomi24:n kielipolitiikkapalstalle. Yritä kertoa sivupersoonillesi, ettet sinä ole mikään yläluokkainen suomenruotsalainen, sinä olet suomenkielinen, kylähullu ja täysin saamaton mies. Olen kyllästynyt suojelemaan sinua mielisairauksiesi aiheuttamilta teoilta... Tee jotain järkevää edes tänä Jumalan vuonna 2022!