VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

hukkanen

#726 Re:

02.01.2012 16:03

#705: -

Täytyykö ne koirat viedä sinne metsään petojen syötäväksi, miksi sudet lapsia söis, onhan niillä sitten ne koirat jotka ne voi ruuan puutteessa syödä nälkäänsä. niin luonto vastaa kun sinne huudetaan.

Mitä jos muutaman pupujussikan, hirven ym jättäisitte metsämiehet niille susille ni ei tarvis netissä itkee. Kyllä niitä häiriösusia listitään aina kun ne liikaa ihmisasutuksille tulee. Nurmeksessa esim tapettiin roskista tonkiva. Minun mielestä tää adressi on vain susihysterian jatkumoo.

Paremopi adressi olisi sellainen missä aiheena olisi metsästyksen rajoittamista että metsän "pedoille" jää enenmmän ruokaa.

Vastaukset

Nuori susivihaaja ja metsästäjä

#747 Re: Re:

2012-01-02 18:26:09

#726: hukkanen - Re:  

 Onkos sinulla koiraa? Oletko kenties metsästäjä? Onko sinulla aavistustakaan kuinka rakas tämä harrastus voi meille olla? Luulet, että tämä on jotakin murhaamista. Mietipä kauas historiaan. Silloin metsästettiin kaikki ravinto itse. Nykyään kaupunkilaiset (joihin sinäkin epäilemättä kuulut) ostavat lihan kaupasta. Kuka sen on sinne ampunut? Tee sitten tuommoinen "enemmän ruokaa metsän pedoille" adressi, jos olet rohkea, äläkä vain tutise siellä ruudun toisella puolella. Ja voimmehan me aina jättää hirvet ja jänikset ym. ampumatta. Sitten alatte valittaa, että kun hirviä jää niin paljon auton alle ja ihmisiä kuolee hirvikolareissa. Ja ketä siitä taas syytetään? Metsästäjät eivät kaada niitä tarpeeksi. Itse olette sitä halunneet! Aselaki kiristyy koko ajan, teidän nössöjen takia. Olen ehkä naispuolinen, ja olen ehkä alle viisitoista, mutta tuskin olen tässä asiassa yksin! Ja vielä ne sudet täältä häipyvät, saattepa nähdä! Tässä on tulevaisuuden hirvenkaatajan sana!


Vieras

#790 Re: Re:

2012-01-03 12:57:43

#726: hukkanen - Re:

haha idioottiko olet?? Tiiätkö että kaikki ei välttämättä ole metsällä koirien kanssa, vaan voi myös muuten liikkua metsässä, mukavampaahan se on siellä luonnon keskellä lenkeillä kuin kaupungissa jalkakäytävällä pakokaasujen keskellä, mitä ilmeisesti sinun niin kaupunkilais kommenttisi oli tarkottavinaan. No onneks tätä mukaan ne sudet kohta siellä kaupungissakin pyörii. Vai ei lapsia söis, no näkyypä jokusen lapsen syöneen 1800 luvulla, miks ei nyt söis?? Ne syö ekana koirat alku ruuaks ja sitten lapset..........