Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

jeesus kristus

#3453 Idiootit!

09.03.2012 07:45

voi peevelin urpot, luuletteko kakarat jotta tämä teirän höyhötys johtaa yhtää mihinkää? ootte joka ainoa pelle joka tänne on nimensä kirjoittanu niin aiva käsittämättömän idioottia ihmisiä. Kaikenlaista lässyn lässyn-perustelua kyllä löytyy, mutta mitä sitte, ei tuu vaikuttamaan asioihin ollenkaa.
Jesus! teistä kenestäkään ei tuu ikinä mitään!

Vastaukset

SiRSmOkeALoT

#3458 Re: Idiootit!

2012-03-09 17:16:20

#3453: jeesus kristus - Idiootit!

Minusta sinä olet kyllä esimerkki tapauksesta; ignorantti idiootti. En voi sanoa muuta kuin, että sääliksi käy. Mutta eiväthän kaikki ole aivoilla syntynyt :3 lol.

Legalize it

#3461 Re: Idiootit! (Jeesukselle)

2012-03-10 01:37:14

#3453: jeesus kristus - Idiootit!

Debiili!! Täs olis tarkotus kirjotella kannabiksen laillistamiseks, ei tiedottaa omaa älykkyys tasoo, ei siitä mitä töissäs teet eli sirkuksessa, ei siitä miten on tollai aamusta niin takakiree, kun ei oo edellis iltana saanu, eikä laittaa noin kovia perusteluja, että miks sitä ei sais laillistaa ja jos susta ei ikinä oikein mitään oo tullu, turha meitä ajattelevia ja järkeviä ihmisiä siitä syyttää!! Että hajoo raukka parkanen sinne pääs sisään ja oo v...tu hiljaa!! Väestö pohja muuttuu, joten päätöksetkin muuttuu, kun tiedetään ensin asiasta jotain eikä järjestelmällisesti kaikkee vaan kielletä, niinkun tässä maassa on tapana... Hyvää keski-aikaa tälle jeesukselle... :D

anti-idiootti

#3476 Re: Idiootit!

2012-03-20 12:04:29

#3453: jeesus kristus - Idiootit! 

  urpo mitä sä kelaat tottakai adressin kirjottaminen auttaa , jokainen järkevä ihminen tietää että kannabiksen laillistaminen viihde sekä lääkekäyttön ei tuo lisää ongelmia vaan vähentää niitä , pitää saada asia näkyväksi mutta epäpätevät urpot niinkun sinä koitat saada jotain voittoa interinetissä kaduille polttamaan ja näyttäkää miten asiat on , kannabis on samassa tilassa kun homous oli 20v sitten eli kaikki KAAPISTA ULOS


Vieras

#3486 Re: Idiootit!

2012-03-22 09:01:59

#3453: jeesus kristus - Idiootit!

Kyllä, meistä tulee ja on tullut paljonkin. Luuletko ettei yksikään korkeamman viran omaava henkilö käytä kannabista, tai muita laittomaksi määriteltyjä päihteitä? Olen itse ylempi toimihenkilö, vastuullinen ja muutenkin lainkuuliainen veronmaksaja. Ikää kohta 30 vuotta, kannabista käyttänyt säännöllisesti kohta vuosikymmenen; ei mitään haittavaikutuksia, päinvastoin. Olen huomaavaisempi, empaattisempi ja rakastavampi. Työssäni tarvitsema abstrakti ajattelukyky paranee muutaman hatsin jälkeen; kannabistakin voi ottaa kohtuudella.

Ainut tapa muuttaa yhteiskuntaa ja yleistä mielipidettä on tuoda totuutta julki ja sanoa suurin väkijoukoin kuinka harhaanjohtavaa ja vahingollista nykyinen huumevalistus on. Nuoret tulevat kokeilemaan moniakin asioita ja näen itse kieltolain olevan syy tähän ns. Gateway-drug teoriaan; he kokeilevat kannabista ja huomaavat propagandan olleen p*skapuhetta. Sillä kannabista saa vain diilereiltä, jotka tarjoavat myös muita päihteitä, tulee helposti pohdittua mistä muusta on koko elämä kusetettu jolloin nuoret ajautuvat myös muihin päihteisiin.

Itse kokeilin myös nuoruudessani muita päihteitä, mutta hyvän itsekurin omaavana en jäänyt koukkuun. Kannabikseen ei tule addiktiota, siihen tulee tapa. En saa vierotusoireita jos olen viikkoja tai kuukausia polttamatta. Kahvista? Voi kyllä.