Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Kommentoitu viesti


Vieras

#49

18.04.2012 12:19

#48: Seuraa johtajaa -

Uskottavuus addressin laatijalla tässä kärsii kun oli vielä itse paikalla. Sama kuin pykälät "hanskassa" ja hanskat totaalisen hukassa.

Jos henkilö X tekee rikosilmoituksen, ei se meinaa läheskään usein oikeustoimia, kuten addressi antaa ymmärtää.

Google.com ja tieto haltuun ja sitten vasta addressia väsäämään ;)

Vastaukset


Vieras

#50 Re:

2012-04-18 13:15:40

Tai sitten kannattaisi adressin tekijän ensin soittaa sinne hallituksen puolelle ja kysellä asioita. Kun ei sitä ole tehnyt kun kuulemma eivät he halua jutella hänen kanssaan vaikkei ole edes soittanut. Tämä tässä onkin juuri se hauskuus kun ei haluta ottaa edes asioista selvää vaan oletetaan, haukutaan, lietsotaan vihaa ja luullaan että nyt tehdään hyvää työtä. Ja miten kävi: Adressin tekijä joutui nyt oikeasti naurunalaiseksi!

Ensin oikeasti kannattaisi ottaa asioista selvää adressin tekijän ja muidenkin jotka eivät oikeasti tiedä.

Kyllä tässä menee maku tähän touhuun kun haluaisin itsekin harrastaa rauhassa muiden mukavien ihmisten kanssa, mutta sitten löytyy näitä huutelijoita ja meuhkaajia. C'mon! Get a life?

Ja kyllä minunkin mielestäni uskottavuus meni kun alkaa adressia tekemään mm. tuosta kevätkokouksesta kun hän itse oli paikalla myös eikä kukaan, ei edes adressin tekijä sanonut vastaan että ei olisi ok järjestää myöhemmin. Juuri sen takia se siellä kysyttiin että onko kukaan kevätkokouksen siirtoa vastaan, mutta en itse paikanpäällä olleena kuullut yhtäkään vastalausetta.