Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Kommentoitu viesti

Katja

#132 Minun ideaalimaailma

20.04.2012 10:33

Ideaalisti SKY olisi yhtäkuin Kaniyhdistysten pääliitto, jonka alla olisi useampia pienempiä yhdistyksiä. Tällöin olisi se valinnan mahdollisuus kuulua siihen yhdistykseen mihin haluaa, eikä tarvitsisi törmätä sellasiin nassuihin, joiden kanssa ei toimeen tule. Norjan kaniyhdistys systeemit ovat ideaalitilanne. On sääli, että SKY:llä on monopoliasema Suomessa, lisäksi yhdistys ei anna ihmiselle valinnanvapautta kuulua siihen yhdistykseen mihin haluaa esim. juuri olla muun Pohjoismaisen yhdistyksen jäsen. Nykyiset maakohtaiset säädökset rikkovat jo ihmisen perustuslaillisia oikeuksia vapaassa valinnassa ja tahdossa. Huonosti muotoiltu, mutta käsititte varmaan.
Mutta tilanne on mikä on, ehkä SKY höllää joskus talutushihnojaan ja rakentaa yhdistystä ideaalimpaan suuntaan, kaikkia jäseniä palvelevaksi. Minulla on ainakin pieni toivo vielä rinnassa vaikka suuresti pettynyt olenkin nykytilanteeseen.
Ja vaikka adressissa on nimiä sen 15 vain, on kommentteja kuitenkin huomattavasti enempi ;) Miten tällainen adressi, jota ei pidetä minään, kerää tällaisen määrän kommentteja? Ilmeisesti hyvin arka aihe....

Vastaukset


Vieras

#133 Re: Minun ideaalimaailma

2012-04-20 10:41:18

#132: Katja - Minun ideaalimaailma

Varmaan siksi kerää niin paljon keskustelua, koska osa ihmisistä haluaa puolustaa yhdistystä kun sinä kirjoittelet tuollaista hevonp*skaa, oletat asioiden olevan miten on etkä ota mistään edes selvää. Kannattaisi sinunkin soittaa sinne hallituksen päähän ja selvittää asioita.