Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Kommentoitu viesti

Jumala vanhurskauttaa jumalattoman
Vieras

#480 Jennille

25.11.2010 12:13

Mistä tiedät että Raamattu on satukirja. Voisitko todistaa sen, vai onko se vain sinun MIELIPITEESI? Maailma on täynnä yksittäisiä mielipiteitä, mutta jos luet Raamattua Pyhän Hengen johdossa, Raamattu todistaa itsellään sinulle totuuden.
Minäkin kun aloin lukea tätä kirjaa, ihmettelin monia asioita, mutta kun olen sitä lukenut jo useita vuosia, se alkaa avautua ja Jeesuksen Kristuksen merkitys tulee esille.
Jeesus on sinunkin syntisi sovittanut. Jumalan HULLUUS on suurempi kuin ihmisten viisaus!Jeesuksen veri Golgatalla , jos otat sen uskossa vastaan, puhdistaa sinutkin kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa

Vastaukset

Vieras82
Vieras

#495 Re: Jennille

2010-11-25 18:27:32

#480: Jumala vanhurskauttaa jumalattoman - Jennille 

"Mistä tiedät että Raamattu on satukirja. Voisitko todistaa sen, vai onko se vain sinun MIELIPITEESI? Maailma on täynnä yksittäisiä mielipiteitä, mutta jos luet Raamattua Pyhän Hengen johdossa, Raamattu todistaa itsellään sinulle totuuden.
Minäkin kun aloin lukea tätä kirjaa, ihmettelin monia asioita, mutta kun olen sitä lukenut jo useita vuosia, se alkaa avautua ja Jeesuksen Kristuksen merkitys tulee esille.
Jeesus on sinunkin syntisi sovittanut. Jumalan HULLUUS on suurempi kuin ihmisten viisaus!Jeesuksen veri Golgatalla , jos otat sen uskossa vastaan, puhdistaa sinutkin kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa"

Sairasta "jeesustelua" ja valehtelua!

En ole eläissäni näin paljon nauranut! Siis todistappa itse esimerkiksi Jumalan synnyn ja missä Jumalasi tällä hetkellä lymyilee, niin voin mennä katsomaan että se on olemassa. Oletko joku  kreationisti, jonka arvomaailma perustuu johonkin tunne-tilaan, kun minulla taas näköön, kuuloon ja hajuun eli en voi todistaa mitään ellen jotakin näe, kuule tai haista?

Ilmeisesti sinulle biologia, maantieto, fysiikka, matematiikka on vakaumuksesi vastaista, jotka tulisi peruskoulusta/lukiosta poistaa, mutta uskonnon tulisi säilyttää koulussa, vaikka "hampaat irvessä"? Perustele? Miten viisastut Raamatun lukemisella saati, että saat tarkan tuloksen esim. matematiikasta etkä arvata/tulkita! Eli kun tarkka tulos on 1+1=2, niin jos haluat arvata/tulkita sen niin sen tulos voi olla tänään vaikka 3 ja huomenna 4?

Tekikö pahaa, kun piti koulun biologian kirjasta katsella niitä ruokottomia kuvia, joita kysyttiin kokeissakin?

Eräs brittiprofessorin testin tulokset:

"Ei-uskova on paljon älykkäämpi kuin uskovainen", jonka sinä ilmeisesti kiistät?