Ei pakkorokotuslaille

Kommentoitu viesti

Mika Sarkkinen
Vieras

#6 Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

30.11.2010 23:43

Jep.On kyllä sellasta paskaa koko touhu.Ensimmäinen sössöttäjä joka tulee ovesta piikkinsä kanssa saa kirveestä ja seuraavat saavat susihaulit naamaansa.
Tervetuloa vaan.Ammattia saa vielä vaihtaa ennen meille tuloa.
No, ennemmin kannattaa miettiä mikä paska tämän kaiken takana on?
Mitä näillä kaikilla ihmeellisillä päätöksillä haetaan?
Omia mielipiteitä on jokaisella, tuokaa niitä ilmi!!!!
Pidän valitettavasti suurinta osaa Suomalaisista lampaina.
Keskustellaan päivänkakkaroita ja vähän tuhistaan!
voi vi--u!
Tekoja.Että jotain edes tapahtuisi.
Julkkisten tisseistä ja kaikesta pintapuolisesta paskasta media kyllä hehkuttaa....
mutta missä mediassa olette nähneet juttua tästä asiasta?
Eikö mediaa kiinnosta?
Luulevatko HE, ettei ihmisiä kiinnosta?
Vai onko JOTKUT kieltäneet uutisoimasta?

JOKUHAN se asiasta aina tekee päätöksen!
Keskustelua, vaikka miten kieroksi menisi.
-Kiitos

Vastaukset

Vieras
Vieras

#119 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

2010-12-05 11:33:28

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on? 

Sensuuri päällä lääketeollisuuden voittojen maksimoinniksi. Suomi on GSK:n ihmenmaa. Missään muualla maailmassahan ei ihmillä ole järki niin jäässä, ett tarjoavat lapsiaan tässä määrin rokotetutkimuksiin!!

Mielenkiinnolla odotamme, onko THL:lla pokkaa selvittää ja tunnustaan narkolepsialasten sairastumisesta totuus, mikä on kyllä aivan ilmiselvää. Mutta jos tutkimuksen vaiheet on THL:n puolelta tehty salaisiksi kuin myös Pandemrixin hankintaprosessi, joka vuotikin julkisuuteen - ja kas kummaa, olikin isojen poikien kesken sovittu kauppa ilman normaalia kilpaulutusta.

Täällä kans kirves valmiina! :)

Vieras
Vieras

#124 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

2010-12-05 16:46:49

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on? 

Tosiaan, se on kans tuonelan portti, se mun ulko-ovi niille, kun tulee piikkien kanssa mun iholle.

Kyl rokotukset on muuten ihan ok, mut kyl ihmisel on joku raja itsemääräämis oikeuksiinsa ja mä vedän sen rajan tähän. Kyl mä sen uskon et mut pystytte kylmäks laittaan, mut kannattaa tosiaan laskee sitä, et kuinka monta mä saan teist "sössöttäjist" kylmäks sitä ennen.

Vieras
Vieras

#458 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

2010-12-16 16:18:17

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on? 

Saa tulla piikkeinensä koettamaan, täälläkin on kirves ja kaikki saatavilla olevat aseet vastassa. Tappakoot vaikka s*atana, mutta minä en piikkiä ota se on varmaa.

Ihan itse piru

#588 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

2013-09-25 05:13:28

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

Olipa todella hyvä ja naseva kirjoitus vaikka vastaus tulee näin jälkijunassa. Olen tasantarkkaan samaa mieltä asiasta. Tekisin juuri samoin kuin sinäkin. Tuollaisia tyyppejä suomi tarvitsee, että oikeus toteutuisi jokaisen kohdalla.