Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä
Kommentoitu viesti
Ilkka Kapraali Vieras |
#325 Matille #32307.12.2010 23:17Matti: "Hiustenhalontaa. Lautakunnan päätös..." Edelleenkin sanon, että työryhmät, toimikunnat yms. ovat vain valmistelevia elimiä. Jos joku on niin nössö, ettei uskalla olla eri mieltä valmistelijan kanssa, niin sille en voi mitään. Itse kyllä uskallan. Muistaakseni Gunnar Kourilehto sanoi mielenosoituksessanne, ettei hän ollut tiennyt mitään koko kilpailutustyöryhmän esityksestä. Ei siis ainakaan hän tehnyt KILPAILUTUKSELLE MYÖNTEISTÄ päätöstään työryhmän pelossa. Matti: "Ei olisi! Tänään huomasin että rikkoo samalla kuntalain 17§:ä, joten laitoin tuosta liitteen menemään aiempiin asiapapereihin..." Hyvä, hyvä! Jos tarkoitat niillä "aiemmilla asiapapereilla" valitusta hallinto-oikeuteen, niin olemme samaa mieltä: annetaan oikeuden päättää! Jos löydät vielä lisää perusteluita valitukselle, niin aina vain parempi. Lupaan, että jos minulla tulee mieleen jokin hyvä lisäperuste, niin vihjaan sinulle. Tarkoitin tuolla "eiköhän olisi parasta odottaa" -ilmauksella, että turha tuosta on enää käydä juupas-eipäs-keskustelua, sillä sen juridisen pätevyyden ratkaisee oikeus, ei se mitä mieltä sinä, minä tai joku muu yksittäinen henkilö on asiasta. Matti: "oisin eri mieltä vielä sittenkin kun asia ois päätetty." Hyvä, Matti! Sinusta tulisi hyvä ja periaatteistaan kiinni pitävä poliitikko. En minäkään ole mielipidetttäni muuttanut tässäkään asiassa. Olen YHÄ EDELLEEN samaa mieltä kuin olin keväällä ja alkukesällä 2007 kilpailutustyöryhmässä, olen edelleen samaa mieltä kuin olin kh:ssa 18.6.2007, olen edellen samaa mieltä kuin olin kilpailutustyöryhmässä 13.4.2010, siis että ensihoito-sairaankuljetus pitäisi Torniossa järjestää kunnan omana toimintana. En siis ole muuttanut mielipidettäni, vaikka muut ovat tehneet asiasta toisenlaisen päätöksen. Ja ihmeitä pitää tapahtua, jos olen eri mieltä, kun/jos vielä joskus olen päättämässä ko. asiasta. Tuolla ilmaisullani "että eri mieltä pitää olla silloin, kun asiaa käsitellään, eikä vasta muutamaa kuukautta tai vuotta myöhemmin" tarkoitin sitä, että ainakin minusta vaikuttaa suorastaan raukkamaiselta selittelyltä ja vastuunpakoilulta, kun muutaman kk:n tai muutaman vuoden kuluttua alkaa selitellä, että oikeastaan olinkin eri mieltä kuin lautakunnassa tai kaup.hallituksessa pöytäkirjojen mukaan olin (Gunnar Kourilehto ja Outi Keinänen). |
Vastaukset
Matti Suopajärvi Vieras |
#326 Re: Matille #3232010-12-07 23:36:29#325: Ilkka Kapraali - Matille #323 Jepjep, "Edelleenkin sanon, että työryhmät, toimikunnat yms. ovat vain valmistelevia elimiä. Jos joku on niin nössö, ettei uskalla olla eri mieltä valmistelijan kanssa, niin sille en voi mitään." Nähtävästi markkinaoikeus on nössöjen klubi:) Tea Taskila kirjoitti Pohjolan Sanomissa että nykyisen palveluntuottajan henkilökuntaa ei käytetty kilpailutuksen valmistelussa koska se olisi sulkenut heidät tarjouskilpailun ulkopuolelle. m
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
Vastustamme Karhen Kalliomäen tuulivoimahanketta (Ylöjärvi)
Puhtaan veden ja terveyden puolesta - Ei kaivosta Heinolaan
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
Silvola, Vantaa: Ei punaista asfalttia Kahluuniityn halki – Suojellaan niittyä, kunnioitetaan asukkaita
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Suomen on aika tunnustaa Palestiinan valtio
Israel boikottiin Euroviisuissa! Vetoomus Ylelle 2025
Vetoomus: Ei tuulivoimapuistoa Helvetinjärven kansallispuiston viereen (Natura-alue FI0341003), arvokkaaseen kansallismaisemaan. Patakorpi, Kuru, Ylöjärvi. Pirkanmaa.
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
51155 Luotu: 02.06.2025
Adressi Hason vastikekorotuksia vastaan
1091 Luotu: 25.07.2025
Bevarande av Parfix - Parfixin säilyttäminen
723 Luotu: 26.07.2025
Onni-palveluliikenne on säilytettävä Yli-Ii - Kiiminki välillä
501 Luotu: 20.08.2025
Suomen on aika tunnustaa Palestiinan valtio
11085 Luotu: 09.06.2025
Koukkuniemenpuiston uimalaituri säilytettävä
403 Luotu: 21.07.2025
Vetoomus Turun kaupungille: Nostakaa Palestiinan lippu – Vastavuoroinen ele tasa-arvon ja solidaarisuuden puolesta
345 Luotu: 29.07.2025
Perniön yhtenäiskoulun yläkoulun ja Perniön lukion tilaratkaisuja käsiteltävä huolellisesti, kustannustehokkaasti ja perniöläisiä kunnioittaen
269 Luotu: 10.08.2025
Osallistuminen Suomen eroamiseen Euroopan Unionista - KLSP
248 Luotu: 29.07.2025
Pelastakaa Pyynikin Aikamatkat ja Koko kylän piha
3109 Luotu: 09.03.2022
STOP hanhien kokemalle väkivallalle!
184 Luotu: 09.08.2025
Sinetän liikenneturvallisuuden parantaminen
174 Luotu: 03.08.2025
Vetoomus Taalintehtaan Alkon säilyttämiseksi - Petition för att bevara Alkon i Dalsbruk
951 Luotu: 17.07.2025
Hius- ja kauneudenhoitoalan yritykset ja työpaikat ovat vaarassa! ALV 14% Heti!
21098 Luotu: 20.03.2025
Huoli Oripään Palvelutalon asukkaiden ruuasta.
296 Luotu: 25.07.2025
Rantavalvonta Kalajoen hiekkasärkille
141 Luotu: 26.07.2025
Linjamäen koulu osaksi Tuusulan kulttuurin verkkoa
277 Luotu: 10.07.2025
Kaivokselan vesitornin tulevaisuus ratkaistava kaavoituksessa
224 Luotu: 23.06.2025
Turvalliset koulumatkat oppilaille Mikkelissä - bussien ylitäytölle loppu!
79 Luotu: 12.08.2025
Skeitti- ja skuutti parkki Hämeenlinnan Käikälään
105 Luotu: 02.07.2025