Ei pakkorokotuslaille

Kommentoitu viesti

ehkä näin...
Vieras

#479 Re: Jottain hämeillään

16.12.2010 20:10

#478: Hämeillään oleva - Jottain hämeillään

Sähän voisit laskea, että onko noilla sivuilla 1-5 se 233 allekirjoitusta ja sit sivulta 6 numerointi alkais juoksevasti alkaen 234:stä. Mä oon niin laiska, et en jaksa, mutta tuli vaan mieleen et vois olla noin.

Vastaukset

Ihmettelijä maapallolta
Vieras

#480 Re: Re: Jottain hämeillään

2010-12-16 22:03:54

#479: ehkä näin... - Re: Jottain hämeillään 

No otin viimeisimmän allekirjoituksen ja miinustin sen 235 numerolla ja tulos oli 8293.

Mutta mietin vain sitä kun ennen siinä näkyi adressin aloittajan allekirjoitus ensimmäisenä, nyt siitä on lähtenyt muutkin allekirjoitukset kuin ananasonkäämä. En tiedä onko pakka sitten sekoitettu.

1-5 sivuilla toistuu samat numerot ja vasta sivulla 6 alkaa uudet allekirjoitukset. Tämä olisi hyvä saada selvitetyksi jotta tietää mihin katosi ne ensimmäiset allekirjoitukset. En tiedä tarkistaako ne jo etukäteen ja laittaa nimet listaan. Eli jos näin on niin sitten 5 sivua on tarkistettu, tai no 4 kun nuo samat allekirjoitukset näkyy vielä sivulla 5, niin 4 olisi niinkuin tarkistettu.

Tähän pitäisi saada jotain selvitystä kun itse ihmettelen että minne ne ekat nimet on hävinny.

Eli missä on 233 (ennen olevat) allekirjoitukset. Eli mitä niille on tapahtunut?