Myllyharjuntielle hidasteet (Harjamäki, Siilinjärvi)

Siilinjärven Harjamäessä on ollut jo vuosien ajan liian houkutteleva kaahauspätkä sulan maan aikana, ensisijaisesti kaksipyöräisille moottoriajoneuvoille. Tarkempi sijainti on Myllyharjuntie, jossa nopeusrajoitus on 30 km/h. Sijainti on koulun, päiväkodin, hevostallin ja esim. Sakupen välittömässä läheisyydessä asutuksen lisäksi.

Mopoilijat, kevytmoottoripyöräilijät, skootteristit, mönkijät ja jopa autoilijatkin surutta ajavat ylinopeutta suoralla tienpätkällä, keulivat ja kumittavat asfalttia. Paikka on suosittu nuorison mopomiiteille.

Liikennehäiriöstä johtuva meteli jatkuu illasta yöhön saakka, viikonloppuillat ovat häiritsevimpiä. Holtiton liikennekäyttäytyminen pelottaa niin ihmisiä kuin eläimiäkin. Poliisille on säännöllisesti tehty ilmoituksia, ja poliisin vierailu paikalla rauhoittaa tilanteen muutamaksi päiväksi - viikoksi, kunnes sama ralli jatkuu.

Vaadimme Myllyharjuntielle mekaanisia esteitä eli hidasteita, jotka estäisivät tien hyödyntämisen laittomaan rälläilyyn.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Helka Tofferi voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…