Juustohampurilaiset takaisin 1e!

Mäkkäri on nostanut juustohampurilaisten hintaa 1,20 euroon! Enään ei ole niin helppoa ostaa juustoa, koska ennen se oli vain vaivaisen yhden euron! Viidellä eurolla sai jo 5 kpl:tta juustoja, mutta nyt vain 4! :( Toivottavasti monet muutkin ovat samaa mieltä. Mielestäni on ainakin typerää, että he nostavat hintaa 20 sentillä. Vaikka se ei paljoa kukkarosta heristä, mutta jos ostat monta juustoa niin kyllä se 20 senttiä lopulta näkyy. Yleensäkin porukalla on 1e pikemminkin, kuin 1,20e taskussa!

Juustot takaisin tasan 1e!

PS. Isot ranskalaiset ovat nousseet myös 2,20e -> 2,5e ja pienet 1,2e -> 1,3e! >:(( ärr mäkkäri rupeaa ryöstämään kohta, niinku hese ja carols!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Tea Liukolampi voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö kehitysapua suurentaa?