Kaikille seksuaalirikoksille kovemmat tuomiot!

Lapsenhyväksikäyttö. seksuaaliseenkanssakäyntiin pakoittamin, sillä uhkailu yms on sama kuin raiskaus. Jos ei ole käytetty puukkoa tai kovaa väkivältää niin on tekoon pakottamine, ei raiskaus meidän lakien mukaan. "EI" sen jälkeen kaikki on raiskausta ja lapset eivät aina osaa/uskalla sanoakaan mitään. On meidän muiden asia pitää huolta pienemmistämme, lapsista ja naisista, sekä miehistä jotka on terrorisoitu olemaan hiljaa. Riittääkö jo?? Itseni kuristettiin, hakattiin, raiskattiin ja uhkailtiin sen jälkeen 2 vuoden ajan ainakin, jotta en todistaisi oikeudessa. Lain mukaan asialle ei voinut tehdä mitään jossei uhkailua kuulleet muutkin. Tuomio 2ve ehdotonta hovin jälkeen, eli ei mitään. Ja vain, koska aiempia rikoksia oli pahoinpitelyitä, virkavallan väkivaltaisesta vastustamista, LAITTOMIA UHKAUSIA YMS ja sattui olemaan "ei-suomalainen"....hänen tietojaan suojattiin tarkkaan,  Jouduin muuttamaan useaan kertaan. Jos ihminen on tuomittu useasta väkivaltaisesta rikoksesta, niin miksi päästää tämä vapaalle?? Oli ehdonalaisessa kun kimppuuni kävi...  Ja toisessa uudessa adressisani vaadin Suomeen samanlaista rekisteriä kuin monissa maissa, eli seksuaalirikoksesta tuomittu, merkitään rekisteriin, jonka kuka tahansa voi nähdä. ja heidän täytyy ilmoittaa aina osoitteensa. Ja uhri saisi näistä aina tiedot, nykyään, Suomessa uhrilla ei ole mitään oikeuksia.