Kannabiksen kasvatus lailliseksi suomessa!!!!

Sairaitten ihmisten kivut pois, (Syöpä,MS-tauti, Alzheimerin-tauti,astma, pitkä aikaiset kiputilat, masennus,skitsofreniaan,suolistosairaudet, Migreeni, Niveltulehdukset, jne.)

Masentuneet nuoret saatas terveiksi

Rikollisuuskin vähentyisi

Suomi pääsis työttömistä äkkiä eroon jos tämä ois laillista hommaa.

Jos Suomalaisille jaettas kaikille kannabista niin suomi ois kärki sijoilla monessakin asiassa hyvällä tavalla, ja kun muka suomi on hyvinvointi valtio niin miksei siitä voisi tehdä hamppu valtiota ja samalla se oikea hyvinvointi VALTIO.

Suomi ois ennätys ajassa esim. velatoin maa, suosituin lomakohde, ja voisi parhaiten auttaa sotivia kansoja sovintoon, Verorahat käytettäisiin oikein hyvinvointivaltion rakentamiseen. Ehkäistettäisin tällä jopa esimerkiksi koulu ampujat, pien rikollisuus, sairaaloista ja mielenterveys toimiston jonot pienemmmiksi, vankilat eivät olisi niin täynnä,kaikki olisi siis toisin jos meillä olisi hamppua polttva valtio.

Linkkejä:

suomen kansalainen    Ota yhteyttä adressin tekijään