LLKY_lääkärit

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista LLKY_lääkärit.

Vieras

03.09.2014 09:01

Kuntalaisten on vaikea ymmärtää yhtälöä jossa kustannukset nousee jatkuvasti ja palvelut karkaavat kauemmaksi. Vai onko tarkoituskin hyödyttää takseja ja Kauhajoen liikkeitä ja apteekkeja?

Vieras

10.09.2014 13:19

On se hävytöntä, kun tällaisissa asioissa pitää säästää!

Kertoo paljon päättäjien arvomaailmasta, kun vanhukset ja sairaat jätetään heitteille. Kyllä ensin pitäisi hoitaa lasten, vanhusten ja sairaiden ym. heikossa asemassa olevien asiat kuntoon, ja sitten vasta katsoa, jos rahaa jää muuhun. Nyt otetaan ensin niiltä pois kaikki, joiden on vaikea pitää puoliaan, ja viimeisenä vasta hyvin toimeentulevilta.

ihmettelevä teuvalainen

13.09.2014 15:15

On se ihmeellistä kun Kauhajoella on kymmenkunta lääkäriä eikä heistä kukaan voi mennä Karijoelle kahdesti viikossa. Teuvalla on kaksi lääkäriä ja toinen heistä voi mennä kahdesti viikossa Karijoella...onpa mahtavaa yhteistyötä LLKY:ssä.

lääkäriä lisää

14.09.2014 07:17

Teuvan Terveyskeskuksen saatava takaisin päivystysvastaanotto sisältäen ( labra + rtg-palvelut ) +2-3 lääkäriä

--Teuvalaisilla tuhansia vastaanottokäyntejä lääkäreille vuodessa --pitääkö tehdä vuodessa tuhansia vastaanottoreissuja Kauhajoella--miksei lääkäri voi tulla tuhansien potilaiden luo Teuvalle, missä hyvät valmiit vastaanottotilat + labra+ digitalisoitu RTG

Oli käsittämäton päätös llky:ltä lopettaa päivystysvastaanotto Teuvalta.Lisäksi Teuvan kahdesta lääkäristä toinen joutuu menemään Karijoelle kahdesti viikossa! Miksei llky:n johto määrää Kauhajoen lääkäreitä menemään Karijoelle ja Teuvalle!!! Loistavaa liikelaitoskuntayhtymän yhteistoimintaa!

Toivoisin Teuvan päättäjien ja virkamiesten ottavan kantaa missä mennään ja mihin SOTE-uudistus on meidän tärkeimpiä palveluja viemässä. LLKY:n päättäjät kävelivät Teuvan päättäjien ylitse lopettamalla päivystyksen Teuvalla. LLKY ilmoittaa vain yksinkertaisesti "ei ole tarvetta pivystykseen Teuvalla".Olis kiva tietää mitä LLKY:n perussopimuksessa lukee Teuvan lääkäripalveluista-- lukeeko tarpeen mukaan ja tarpeen määrittelee LLKY. Tämäkö on sitä parashanketta.

SOTE-uudituksessa tärkeää turvata lääkäreitä mahdollisimman lähelle potilaita!!

ps. kuka ajaa Teuvalaisten etua