LLKY_lääkärit

lääkäriä lisää

/ #4

14.09.2014 07:17

Teuvan Terveyskeskuksen saatava takaisin päivystysvastaanotto sisältäen ( labra + rtg-palvelut ) +2-3 lääkäriä

--Teuvalaisilla tuhansia vastaanottokäyntejä lääkäreille vuodessa --pitääkö tehdä vuodessa tuhansia vastaanottoreissuja Kauhajoella--miksei lääkäri voi tulla tuhansien potilaiden luo Teuvalle, missä hyvät valmiit vastaanottotilat + labra+ digitalisoitu RTG

Oli käsittämäton päätös llky:ltä lopettaa päivystysvastaanotto Teuvalta.Lisäksi Teuvan kahdesta lääkäristä toinen joutuu menemään Karijoelle kahdesti viikossa! Miksei llky:n johto määrää Kauhajoen lääkäreitä menemään Karijoelle ja Teuvalle!!! Loistavaa liikelaitoskuntayhtymän yhteistoimintaa!

Toivoisin Teuvan päättäjien ja virkamiesten ottavan kantaa missä mennään ja mihin SOTE-uudistus on meidän tärkeimpiä palveluja viemässä. LLKY:n päättäjät kävelivät Teuvan päättäjien ylitse lopettamalla päivystyksen Teuvalla. LLKY ilmoittaa vain yksinkertaisesti "ei ole tarvetta pivystykseen Teuvalla".Olis kiva tietää mitä LLKY:n perussopimuksessa lukee Teuvan lääkäripalveluista-- lukeeko tarpeen mukaan ja tarpeen määrittelee LLKY. Tämäkö on sitä parashanketta.

SOTE-uudituksessa tärkeää turvata lääkäreitä mahdollisimman lähelle potilaita!!

ps. kuka ajaa Teuvalaisten etua