-- KOIRAPUISTO SUONENJOELLE! --

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista -- KOIRAPUISTO SUONENJOELLE! --.

22.01.2015 06:48

Myös kakoille ja virtsalle tulisi saada talteen otto ja jätteiden puhdistus laitos. Koiran omistajilta tulee kerätä rahat. Periaatehan on se, joka kuluttaa,myös maksaa. Vanha sanontakin kuuluu, se joka toisen per settä ronkkii maksaa.

#2 Re:

22.01.2015 13:30

#1: -

vai että ihan jätteiden puhdistuslaitos koirien kakalle? ...roskiksia lisää katujen varsille! On tänne sen verran veroja maksettu. Ja voi voi kun on talvi ja koiran pissat näkyy hangella. Mitenkähän saataisi myös pystypissivät miehetkin maksamaan kun ulos tekevät? Yleensä koirapuistossa kävijät kyllä huolehtivat koiriensa jätöksistä, normi käytäntö.

Jebou

22.01.2015 15:51

Minäkin ihmettelen tuota puhdistuslaitos heittoa :D ja mitenkähän virtsat kerätään talteen, kuppi aina alle vai? ;) Sangen huvittavaa...

Dingo

22.01.2015 17:25

Moi. Täällä Kouvolan suunnalla tilanne tarhojen suhteen hyvä. Meillä on viisi tarhaa ja menoa riittää.

Olen kuvannut tarhatohelointia vuosia. Ne voi katsoa YOU TUBE hakusana ilkka niskanen. Kova pommitus kaupungin puistopuolelle ja pikkuhiljaa asiat järjestyvät. Katos sekä salaojitus. Oli kova hämmästys kun Rovaniemen kokoinen paikka sai toisen pienen tarhan????

24.01.2015 10:11

Roskiksia lisää! Ei tarvitse montaa kilometriä kannella pusseja.