Rimminkankaankoulun ulosmarssi 25.3.2011

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rimminkankaankoulun ulosmarssi 25.3.2011.

lukiolainen (koskee myös meitä tää juttu)
Vieras

#26 Oikeastaan tää on turha

25.03.2011 13:22

Oikeestaan tää adressi on turha, koska remonttia on jo alettu jo suunnittelemaan, ja se toteutetaan mahd. pian, eli toukokuun alusta alakaa. Sitä ei voi alottaa ennemmin, koska urakoitsijoiden kilpailuttamisessa menee 1kk ja valitusaika on 1kk. Tänään kävi päättäjät koululla kertomassa näistä asioista.
Mutta, lattiapinnat vaihetaan vissiin vaan luokista, mutta esim. vessoista ja opettajainhuoneiden kopiointihuoneista ei vaiheta... Että tää on vähän tyhmää
Lukiolainen minäkin
Vieras

#27 Lukion siirto Rimminkankaalle

26.03.2011 00:51

Lukiota ei siirretty suinkaan homevaurioiden takia, vaan säästösyistä. Ja lukio oli remontoitu juuri ennen poismuuttoa. Kansalaisopisto siirtyi sitten entiselle lukiolle muun muassa Fortumin tiloista. Nyt yläkoulu ja lukio siirtyvät luokka kerrallaan Fortumille. Onkohan tässä joku säästöjä tuova oravanpyörä?
we care
Vieras

#28

26.03.2011 19:12

Kyllä varmaan suurin osa tähän ulosmarssiin lähteneistä tiesi, ettei tämä oikeasti mihinkään vaikuta, tai asioita nopeuta. varsinkin kun on tieto, että remontti aloitetaan. Itse olin ulosmarssissa mukana siksi, että halusin olla näyttämässä, että asia koskee meitä ja meitäkin asia kiinnostaa.
Pertti Rautiainen
Vieras

#29 Minä mainostin ja kerroin etiäpäin asiasta..

27.03.2011 00:36

Onhan näitä ympäri suomenmaata näitä homekouluja. Kyllä asiaan pitää suhtautua vakavasti koska sillä on terveydellisiä vaikutuksia ja voi jopa olla koulua käyville lapsille lopun elämää ja sitähän ei kukaan halua. Laitoin viestiä menemään facebookissa Pärjänsuolaisten sivulla ja kaikille jäsenille tietoa viestillä. Toivottavasti auttoi asiaanne.
Maria Ronkainen
Rovaniemi

#30 Purkakaa koko Rimminkangas

27.03.2011 23:11

Purkakaa kaikki ne surkeat rakennukset, siirtäkää yläaste muualle ja muuttakaa koulun nimi.

Vieras

#31

30.03.2011 23:50

Mukana