Jyrkkä EI Turun Palloseuran logonvaihdokselle!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jyrkkä EI Turun Palloseuran logonvaihdokselle!.

Kari
Vieras

#26

09.04.2011 17:43

Perinteet kunniaan!Vanha logo pitää säilyttää!!!
JA
Vieras

#27

09.04.2011 17:45

Seuran johto hurskastelee että "kannattajat päättävät miltä joukkue näyttää" kun ovat ensin yksipuolisesti, kannattajia kuulematta, päättäneet laittaa logon vaihtoon. Tekopyhyyttä ja fanien silmille sylkemistä! Olisivat nyt edes ottaneet vanhan logon mukaan äänestykseen.

Japi
Vieras

#28

09.04.2011 17:45

Eri kylän miehiä.Mutta perinteitä pitää arvostaa!!
minä
Vieras

#29 haloo

09.04.2011 17:57

ifk fani..mutta kauheeta toimintaa...HERÄTYS!!
Valitse nimimerkki
Vieras

#30 Otsikko

09.04.2011 18:18

Kirjoita kommentti...
Mankka
Vieras

#31

09.04.2011 18:22

Tampereelta Ilveksen kannattajalta vain terveisiä Tepsin päättäjille että älkää nyh hyvät ihmiset vaihtakot tota logoo. Vaihtakaa ukkoja älkääkä imagoo.

Vanhassa ei ole mitään vikaa. Saman negatiivisen vastaanoton ovat teitä aiemmin saanet jo Lukko kettulogollaan ja IFK kissalogollaan. IFK vaihtoi jo vanhan kilpivaakunan takaisin ja tietääkseni Raumalla ollaan myös palaamassa vanhaan munalukkoon.

Fanit huomioon. Joukkueen otteissa se parantamisen aihe on eikä missään logon vaihdossa.
Kiitos.
Markku
Vieras

#32 Oho

09.04.2011 18:22

Ensin vaihdeltiin valmentajia, eikä onnistunut niin nyt sekoillaan logon kanssa. Omaan nilkkaan napsahtaa tämäkin ruletti. Vaihtakaa se kaveri joka näitä vaihtoja keksii !
ropellihattu
Vieras

#33

09.04.2011 18:22

80-luvulla Tepsillä oli erilainen logo, onko vielä ja oliko hyvä muutos?

No ei ole enää ja ei ollut.

Rest my case...
Tepsi 4 ever
Vieras

#34

09.04.2011 18:23

Ainoa muutos, mitä Tepsin logolle pitäisi tehdä on lisätä kultaiset lehvät takaisin.

Vieras

#35

09.04.2011 18:25

Minusta nykyinen Turun Palloseuran logo on hyvä. Vastustan jyrkästi nykyisen logon vaihtamista johonkin toiseen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.04.2011 18:25


Sivusta seuranneena :)
Vieras

#37 Tarpeetonta vaihtaa logo

09.04.2011 18:32

Oi miksi? Siis aikuisten oikeesti, onko siis jokin ihan pakko? Muuttaako/auttaako pelaamista? Motivoiko 'pitkän linjan Tepsiläisiä (joilla tiettävästi on jonkinmoinen merkitys Tepsin kannattajina)? Mistä logon vaihto- innostus? Ei varmasti mikään välttämätön toteuttaa!

Jos logon keksinyt lukee tämän, niin vastaisihan siihen, että miten valita huonoista vaihtoehdoista kaikkein vähiten huono?
Mikä on estänyt uudistamasta nykyistä logoa sen verran kohtuullisesti perinteikästä logoa kunnioittaen (vaikka fontti tai tyylittely), että olisi vaihtoehtona äänestettävissä?

Meinaako TPS sivuilla oleva 'joukkue päättää, miltä joukkue näyttää'- linkki äänestykseen ei oikeasti johda paikkaan, jossa voisi esim. kommentoida tulevan logon suhteen mitään.
Joukkue ei siis päätä nähtävästi, miltä joukkue näyttää...
Toivottavasti tämän adressin allekirjoittaminen auttaa logon vaihdosta hyperinnostuneita vähän arvioimaan asiaa OIKEASTI kaikkien kannalta.

Vaikken ole fanaattinen kannattaja, oikeastaan satunnainen, niin asialla on sellaista arvoa, etten voinut olla jotain kirjoittamatta.
Níko
Vieras

#38

09.04.2011 18:32

Kyllä se asia on vain niin, että vanha logo ON säilytettävä. Se, millaisena itse olen tepsin - niin hyvinä kuin huonoina aikoina - tuntenut, on perinteinen pallologo, mieluiten kultaisilla lehvillä.
Vanha turkulainen
Vieras

#39

09.04.2011 18:37

Ei missään tapauksessa!!!!!!
Mal
Vieras

#40

09.04.2011 18:37

Taitaa se vaan niin olla et se olikin ihan tuuri mestaruus kun toinen toistaan tyhmemmät idet tulvivat sieltä ruissalon suunnasta ! Ei tää vaan nyt voi mennä näin
Mustaa ja Valkoista
Vieras

#41

09.04.2011 18:38

Logo on seurannut TPS:ää jo niin monta vuotta että olisi rikos vaihtaa perinteikäs logo uuteen.
JUMPPAHUITI
Vieras

#42

09.04.2011 18:44

Älkää tehkö tuota vihettä. Muistelkaa vaikka IFKta ja minulle KIEKKO-ESPOO ON KIEKKO-ESPOO
Ei uutta 'pakko-logoa'
Vieras

#43 Ehkä tehoaa paremmin kun kommentoidaan

09.04.2011 18:49

...ääneni jo annoin, mutta jospa tämä vielä auttaa asiaa.
Hunajata 10
Vieras

#44

09.04.2011 19:00

Nykyinen logo on sydämmessä aina ja pysyy. Ei mitään vippaskonsteja vaan työtaä sen etten että ollan jatkossa kultajahdissa.
Antti
Vieras

#45

09.04.2011 19:07

Kyllä jotain muuta pitäisi uudistaa kuin logoa jota ihmiset pitävät juuri oikeana TPS-logona. MYÖS JÄÄKIEKOSSA! Herätkää pahvit siellä nakkikattilassa ja Ruissalossa.
Vitsit vitsinä
Vieras

#47 Minäkin laitoin nimen adressiin

09.04.2011 19:17

... eli äänestin adressia. Mutta äänestämään noista logo-vaihtoehdoista en rupea.
Turinoitsija
Vieras

#48 Rahastako kiinni

09.04.2011 19:21

Eikö HIFK joutunut aikoinaan kehittämään hölmön uuden logonsa sen vuoksi, että alkuperäisestä vaakunasta vaadittiin aivan järjetöntä lisenssimaksua? Ettei vain olisi TPS-logon taustalla samanlainen kähmintä, eli onko joku heittäytynyt hiukan liian ahneeksi?

Olen myös eri seuran kannattaja, mutta seuran logo on seuran tärkein "omaisuus". Ukot, peliareenat ja paidat vaihtuvat, mutta logo rinnassa pysyy. Olen myös sitä mieltä, että mm. Lukon olisi aika heivata se kammottava kettulogo huitsin nevadaan, ja palata takaisin perinteiseen lukkoon. Vai mitä? Yksi juttu vielä - katsokaapa seuraavan kerran mistä tiedätte olevanne SM-liigan jääkiekko-ottelussa - ette mistään. SM-liigaa ei mainita peliasuissa, mainoksissa, pääsylipussa, ei missään.
HPa
Vieras

#49 ????????????

09.04.2011 19:41

MIKSI?
Kultalehvien palauttamista voisin kannattaakin.
Minä olen alkuperäinen
Vieras

#50

09.04.2011 19:45

Muovinen on muovinen,alkuperäinen on aito ja minä olen aito.