Sipilä pois eduskunnasta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sipilä pois eduskunnasta.

kyllästynyt

#1 itsepäiset poliitikot

18.09.2015 16:26

Kyllä on törkee tyyppi . sais painua työttömyyskassaan ja yrittäis elää pienimmällä korvauksella , Epäilen ei onnistuis .

Ei taida olla äijällä omaatuntoa , nauttii vaan kun saa huonoosasia viilattua linssiin . Kaikki nämä huononnukset luo

kohta pakolais virran pois suomesta esimerkiksi ruotsiin . Esimerkiksi lääkekorvaukset on RUOTSISSA PAREMMAT

suomessa päinvastoin korvaukset huonee . Ja verotus olis varmaan oikeudenmukasempaa jos otettais niiltä joilla sitä on .

Se 5% alennus on törkeä ,rikkailta sais ottaa paljon paljon enempi!!! Vuorineuvoksilta jotka tienaa esim kymmenenmiljoonaa

vuosi siitä verot pois joku 95% jäishän siihen vielä käyttörahaa 500 000 Ei meikäläinen nää tommosia rahoja koskaan .

Nyt ei saa antaa mitään periksi ei milliäkään ,ei tämä ole työväen eikä eläkeläisten , työttömien ,vähäosaisten eikä

köyhien vika . Ei näillä typerillä lässytyksillä auteta kansaa  , vaan päin vastoin kansa ajetaan vielä pahempaa ahdinkoo,

köyhyys lisääntyy niin myös itsemurhat konkurssit ynnämuut huonotasiat mutta eihän nämä itsepäiset idiootit tajua

mitään !!!

burnout

#2  Kansalaisaloite.fi

24.09.2015 19:53

Kansalaisaloitteella voi vaikuttaa lainsäädäntöön


Vieras

#3

16.03.2016 00:24

Minun asumistukeni lakkautettiin näillä "uusilla" lakimuutoksilla, meiltä on lähdössä nyt tästä hyvästä asunto, kiitos JUHA SIPILÄ
Leikattu

#4 Allekirjoitan adressin

16.03.2016 00:29

Juha Sipilän piilolait, ovat tuottaneet tuloksen, että kansaneläkelaitos lakkautti 1.11.2015 vaimoni ja minun asumistuen, "piilolakien vaikutuksesta" olen pienen työkycyttömyyseläkkeen turvin, ja vaimo päivärahalla, koska asumistuki lähti pois " piilolakien" seuraamuksena, meiltä on nyt lähdössä asunto alta, maksamattomien vuokrarästien seuraamuksena, koska varat ei riitä, emme enää käy edes joka viikko kaupassa, kun ei ole varaa ruokaan. Sosiaalitoimisto seuraa Sipilän jalanjälkiä, ja hyllyttää aina toimeentulotukihakemuksemme, vaikka olisikin aihetta saada!.

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä,syystä jonka vuoksi kokoaikainen työnteko ei ole mahdollista, työnteolla en voi kartuttaa pärjäämisturvaa, ja meiltä sinä Juha Sipilä leikkaat vähävaraisimmilta!.

 

Kiitos suomen hallitus, kiitos Juha Sipilä.