Ei vastaanottokeskuksia Kemijärvelle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei vastaanottokeskuksia Kemijärvelle.

18.09.2015 03:57

Käynnissä on invaasio ja päättäjät ovat kyvyttömiä tekemään oikeita päätöksiä ennen kuin on myöhäistä!

18.09.2015 06:33

Mitään loppua näille tulijoille ei näytä olevan. Karmeinta on se, että kukaan ei tiedä, ketä Suomeen saapuu ja mistä, eikä tulijoita ennätetä edes kirjata, vaan he hajautuvat mikä minnekin ympäri Suomea.
suomalainen

18.09.2015 10:49

Meillä on romaanit ja somalit. Miettikää miten ovat sopeutuneet ja tulleet hyväksytyiksi. Vai ovatko?

#29 Re: En allekirjoita!

19.09.2015 07:42

#4: go kemppa - En allekirjoita!

Jaa vai rahaa,ajattele vähän,veronmaksajien rahoja

20.09.2015 20:02

Asunto jonojen tähden...asunto tilanteiden ja talouden...
Huh

24.09.2015 20:40

Ei jestas, ei kait ihmiset ole noin sinisilmäisiä. Vasta tänään särkikankaan siwan pihalla istuin autossa kun joukko nuoria tummia miehiä käveli kauppaan sisälle, odotin siis ystävääni kaupasta autossa. Hetki siitä pihalle kaupasta saapui kaksi nuorta naista, arvioltaan 16 vuotiaita, näiden perässä tuli joukko miehiä, jotka viheltelivät ja tuijottivat näitä kahta naista kuin jotain lihakimpaletta! Tyttöjen ilmeestä päättelin että heillä pelottaa lähteä kävelemään opiskelija-asuntolaan joten huusin tytöt autoni kyytiin,odotin ystäväni kaupasta ja vein tytöt asuntolaan, autossa he kertoivat että heitä pelottaa liikkua ulkona nyt kun näitä pakolaisia on tänne tullut. Mielestäni kenenkään ei tarvitsisi pelätä liikkua omilla seuduilla ja minusta on väärin että nämä pakolaiset suorastaan jahtaavat nuoria naisia! Päättäjät ei tunnu välillä välittävän heidän turvallisuudestaan pätkän vertaa.