Suomeen kolmas sukupuoli

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomeen kolmas sukupuoli.

apina

#1 ilmeisestikin tässä on kyseessä maahanmuuttaja

19.01.2016 18:33

se kyllä vie oman aikansa ennenkuin kehittyy kolmassukupuoli, eli kaksi sukupuolta yhdessä ihmisessä, - naisten matematiikalla:

1-1=2  ja 2-1=1 siis vastaus on yksi,  miesten matematiikalla 1-1=0  0-1= -1, ei kolmatta puolikasta olekaan,joko yksi tai kaksi puolikasta.

Paavu hullu Arhinmöki

#2 Tarkoittanee Nato-vastustajia

19.01.2016 20:54

Nato-vastustaja on niin heikko-älyinen olento että on kyseenalaista kutsua Nato-vastustajaa ihmiseksi.

Vieras

16.08.2016 19:31

Sukupuolia on enemmän kuin kaksi, kaikkien sukupuolten edustajat ja myös sukupuolettomat ansaitsevat tulla lain edessä ja muutenkin kohdelluksi heidän kokemastaan sukupuolessa tai sukupuolettomuudesta. Kolmas laillinen sukupuoli olisi iso harppaus kohti tasa-arvoisempaa Suomea! Minulle henkilökohtaisesti muunsukupuolisena riittäisi, että lain edessä olisi joku muu vaihtoehto, kuin nainen tai mies, mutta kannatan kyllä useampienkin lailliseen sukupuolten tulemista Suomeen. Toinen hyvä juttu olisi, jos olisimme lain edessä vain henkilöitä ilman sukupuolta.
bERSEREIKÄ

#4 Re: Vidun anaaliherpes!

19.02.2020 21:01

#3: -

Sukupuolia on kaksi. Uusia ei berkele tarvita! Kromosomit kertovat että sukupuolia on kaksi. On pippeli ja pimpero.

Alibaba nikkelson

#5 Vidun lumihiutaleet

19.02.2020 21:39

Berkeleen kumma juttu kun näitä räkättirastaita pörisee tässä tuppilan kulmilla ja sitte vielä tällässiä adresseja tyrkytetään