Koirapuisto Konnevedelle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Koirapuisto Konnevedelle.

11.09.2016 18:42

Allekirjoitin koska toivon että Konnevedellä olisi fiksut päättäjät jotka tajuavat että koiraihmisiä on paljon ja koirapuisto lisää heidän viihtyvyyttään. Kotipaikkakunnallani on yksi, huonosti hoidettu puisto jonne ei edes viitsi mennä. Olkaa te fiksumpia tässä asiassa.
Veera

#2 Re:

11.09.2016 19:03

#1: -

Minäkin allekirjoitin, koiraihmisenä ja potentiaalisena paluumuuttajana. Viihtyisä ja kunnossapidetty puisto olisi varsinkin näin pienellä paikkakunnalla todella hyvä sijoitus ajatellen myös muualta tulevia puistoilijoita ja uusia asukkaita, puhumattakaan niistä lukuisista konnevetisistä koiranomistajista. Tässä olisi hyvä vetonaula ja luontokohde kansallispuiston ja rantatonttien rinnalle :) !

12.09.2016 08:57

Koirapuisto kaikille koirille
Matti

15.09.2016 16:11

Allekirjoitin ilman muuta. Kuntalaisena, koiraihmisenä ja kunnanhallituksen jäsenenä tämä ajatus tuntuu minusta tosi hyvältä. Kustannustehokas tapa lisätä kuntalaisten palveluja ja kunnan vetovoimaa. Yritän omalta osaltani ajaa tätä eteenpäin.

15.09.2016 16:49

Koen, että koirapuistolle olisi todellinen tarve Konnevedellä. Kyllä koiratkin tarvitsevat kavereita, niin kuin me ihmisetkin.

15.09.2016 16:51

Koirille tärkeä juttu!!!!!