Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta.

Lyytikäinen

#301 Mahtaako tällä olla mitään merkitystä...

11.02.2012 08:01

Lakkautetaan nuo päätetyt varuskunnat joka tapauksessa luulen.

Vastavetona voitaisiin lopettaa verojen maksaminen, mitäpä noita maksamaan kun ei omaa maata niillä laiteta kuntoon, vaan syydetään jonnekin kreikkaan.

Vieras

#302

11.02.2012 08:54

Jotain rajaa!

Vieras

#303

11.02.2012 09:33

Pitkåt perinteet, ei saa lopettaa.

Vieras

#304

11.02.2012 10:17

On todella mieletöntä lopettaa prikaati Kontiorannasta, ja tedä hirvittävä puolustuksellinen tyhjiö.. Jätetään koko Suomen itäisin kolkka vaille puolustusta??!! Kataisen ja UTVA:n kööri ajaa tämän maan taloudellisesti, sekä puolustuksellisesti täydelliseen katastrofiin

Vieras

#305 Re:

11.02.2012 11:05

#2: -

varmasti "rahamiehet" jo hierovat näppejään, onhan varuskunta erittäin hyvällä paikalla! mielenkiinnosta jään seuraamaan tilannetta...JOS lakkautetaan. katsotaanko asioita Fortumin suhteen(wanha lämpölaitos), VAI, onko jollain muulla asiasta enempi tietoa. em. perustuvat vain minun henkilökohtaiseen mielipiteeseen.

olisihan melko ironista, jos rkp mies laittaisi ns."rantahurrien" lepokodin lihoiksi?

mielipiteitä varmasti on monia ja toivottavasti järki voittaa. itse olen lähettänyt punalaatta- ystävilleni pyynnön Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta.

Kaikki ovat tervetulleita yhteisen hyvän vuoksi.

T: evp. tykkimies/ JPsto


Vieras

#306

11.02.2012 11:21

pohjois-karjalan prikaati tulee säilyttää!

Vieras

#307

11.02.2012 11:22

pohjois-karjalan prikaati pitää säilyttää!

Vieras

#308

11.02.2012 12:18

Yhtään varuskuntaa ei pitäisi lopettaa

Vieras

#309

11.02.2012 12:42

Wallinin mielestä Itä-Suomi lienee turvallisin alue, johon ei missään olosuhteissa kohdistu mitään sotilaallista uhkaa. Hänen mielestään suurin uhka kohdistunee Etelä-Suomen rannikolle ja eniten ruotsinkielisille alueille.

Vieras

#310

11.02.2012 14:08

.
Epäuskoinen

#311 Alasajo

11.02.2012 16:19

Onko näillä lakkautuksilla tarkoitus poistaa Pohjois-Karjala Suomen kartalta? Perlos, hälytyskeskus, pakolaisten vastaanottokeskus, varuskunta... ym. lakkautetaan pois ja mitä ei lakkauteta siirretään Kuopioon.

Kansan enemmistö on eriteillä, Mitä siitä seuraa ?

#312 Vastuutonta aikaa

11.02.2012 18:03


Elämme edesvastuuttomien huijareiden aikaa.
Euro on pilannut koko Euroopan, sekä myös Suomen
Vienyt työpaikat sekä tuonut leikkaukset, ohjannut
meidät myös kurjuuden tielle.
Tämä on vasta alkua,,,suurin kurjuus on vasta edessä.
Maata ohjaa ,,EdesvastuuttomaT " humalaiset ,,Savolaiset"
jOILLE EI oman maan elämä ole minkään arvoinen !
On muistettava että sorrolla on myös aikansa VUOSI 1918 pitäis olla myös
Jyrki Kataisen tiedossa ! Ei riitä että Katainen voi hyvin pienen kannattajoukon kanssa !
Suo, Kuokka ja Jussi

#313 Mielenosoitukset kunniaan..

11.02.2012 18:19

Meidän SUOMALAISTEN ja muiden, jotka suorittavat armeijan Suomessa, pitäisi ruveta aggressiivisemmin vastustamaan tapahtuvia lakkautuksia, niinhän ne maailmallakin tekee? Ei täällä pärjää, jos ei joskus sano vastaan! Pitää näyttää päättäjille, mistä meidät suomalaiset on tehty, ei pumpulista ainakaan?! Nyt kaikki joukolla osoittamaan mieltään ympäri Suomea, KIITOS!
Per .. le!

#314

11.02.2012 19:00

Kestipä helvetin kauan ja monen monta yritystä, että onnistui kirjautumaan sisään ja allekirjoittamaan tämän adressin!?



http://www.adressit.com/pohjois-karjalan_prikaatin_puolesta

Vieras

#315

11.02.2012 22:10

Kontiolahden säilytäminen varuskunta paikkakuntana olisi oiva käden puristus Suomen hallitukselta ja osoitus siitä, että hallituskin haluaa pitää maakunnat elinvoimaisina.Työllisyys säilyisi ja valmiit rakenteet säilyisivät elinvoimaisina(esim ampumahiihtostadion jne.
Pääkaupunki seudulta lakkautettavan varuskunnan jälkihoito olisi huomattavasti helpompaa.On puhuttu jopa metropolin työvoimapulasta.
En malta olla mainitsematta tässäkään yhteydessä sellaisista kornia toimintaa maahanmuuttajien sijoittelussa,kuten Lieksan alueelle, suurelle työttömyysalueelle sijoitetaan pakolaisia. Hei haloo.Ruotsinkielisillä alueilla heitä ei näy.Esim.Ahvenanmaa ,Hanko jne.


Vieras

#316

11.02.2012 23:26

elekee hyvät immeiset antako lopettoo sitä...
Tack.

#317 RKP.N MINISTERIT.

12.02.2012 10:33

Kovin on pohjois-karjala vastaisia nuo ruotsalais ministerit. Johtuneeko historiasta vai siitä kun täällä en ehdotettu venäjänkieltä kouluihin. Jotenkin tämä vaikuttaa hallitusen kostolta ja maakunnan kansanedustajat on kusi sukassa, paitsi Reijonen, joka on esimerkillisesti puolustanut maakuntaamme.
Ville Vallaton

#318

12.02.2012 10:36

Kontiorannassa 1966 varusmiespalveluni suorittaneena en hyväksy varuskunnan lakkauttamista. Olen ollut myös Dragsvikissa 1990-luvulla kertausharjoituksissa ja koin, että siellä on aivan alaarvoiset majoitusolosuhteet. Miksi paremmin varustettu palveluspaikka pitäisi lopettaa? Miksi Dragsvikiä ei siirretä Upinniemeen parempiin tiloihin? Uhrataanko seuraavaksi säästöt Dragsvikin uudelleen rakentamiseen?
-93

#319 Halu puolustaa maata

12.02.2012 10:57

Olen miettinyt, että Kontiorannan lakkauttaminen vie halun myös puolustaa kotimaata. Pitkä matka Kainuuseen (olipa se sitten ilmaista tai ei) saa varmasti jokaisen P-K:n nuoren miettimään, onko se sen arvoista. Ihmiset miettivät sitten, että menisivätkö sivariin vai olisiko totaalikieltäytyjä - vaikka ennen armeija oli itsestäänselvyys. Kontiolahteen esim. Joensuusta on niin lyhyt matka, että jokainen mielellään olisi armeijansa siellä käynyt.

Itse olen nainen ja miettinyt inttiin menemistä vakavasti, mutta nyt kyllä unelma romuttui täysin kuultuani Kontiorannan lakkauttamisesta. En tiedä, onko minulla kuitenkaan niin suurta halua sitten lähteä Kainuun Prikaatiin suorittamaan yhtään mitään. Kontiorantaan olisin mennyt vaikka heti, kunhan oma elämäntilanteeni olisi ollut siihen valmis.

Vieras

#320

12.02.2012 11:58

jossain sillä säästämiselläkin on rajansa oltava!
reke22

#321 Hitlerkin on asiasta näreissään

12.02.2012 12:14


Vieras

#322

12.02.2012 15:18

Itäsuomi tarvitsee oman varuskunnan puolustuksen uskottavuuden vuoksi.
Maanmpuolustustahdon ylläpitoon vaikuttaa, kun noin vai lakkautellaan- ja varsinkin Itäsuomesta

On myös työllisyyskysymys
marskin puolustaja.

#323 armeija pysyy.

12.02.2012 19:00

perhana,ajatelkaahan vähän päättäjät, lakkauttamisessa ei ole mitään järkeä, työpaikat loppuu,ja paikallisille nuorille tulee liian paljon matkaa jos joutuu jonnekkin kauemmas prikaatiin, hullua touhua!ja ennen kaikkea perinteet häviää,kunnioittakaa suomea.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

12.02.2012 23:17



Vieras

#325

13.02.2012 09:19

Itsekin Pohjois-Karjalan prikaatin koulutuksen läpi käyneenä en voi kuin ihmetellä, miten vastuuttomasti nämä säästötoimet yritetään armeijalle pakottaa. Pelkkä diplomatia ei riitä turvaamaan Suomen itsenäisyyttä vieläkään.