Tukiadressi Päivi Räsäsen sananvapauden puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tukiadressi Päivi Räsäsen sananvapauden puolesta.

JS

#1 Päivi on ehdottomasti oikeassa

22.02.2012 12:43

Nuo öiset "hillujat" aiheuttavat kohtuutonta haittaa ravintoloiden lähialueiden asukkaille. Huudetaan aamuöihin saakka kurkku suorana huumehörhelöissä ja ympäripäissään, tehdään tarpeet kerrostalojen rapuille, ja jopa rappukäytäviin, rikotaan ikkunoita, ovia ja tahritaan paikkoja, eikä nuo siivoukset ja korjaukset olekaan mitään halpaa "lystiä". Varmaa on että jos ravintolat menisivät kiinni esim. klo 01.00, niin nämä kohtuuttomat häiriöt vähenisivät jonkinverran. Kapakoissa kävijät on aivan turhaan opetettu noihin uusiin "juhla-aikoihin", syynä lienee ravintoloitsijoiden ahneus.
Juoppoihin kyllästynyt

#2 Re: Päivi on ehdottomasti oikeassa

22.02.2012 17:18

Vieras

#3 Kohti aikaa parempaa!

22.02.2012 17:44

Tämä on monesti keskustelunaihe taksissa, yleisin mielipide on, jotta illat alkaisivat hyvissä ajoin ja myös päättyisivät säälliseen aikaan. Ajatellaan asiaa yhteisenä hyvänä, ei holhouksena. Tsemppiä kaikille ravintoloissa työskenteleville, tili voidaan tehdä muutoinkin kuin aamuyöllä.

uusi lukija

#4 kummallista...

22.02.2012 22:25

Vertasin kommentteja: mm. maahanmuuttolaista/Thors ja tämä Räsäsen. Olipa Päiviä kohtaan vihaisia ja suvaitsemattomia kannanottoja, harvoin näkee näin! Oikeata vihapuhetta. Thors sai paljon fiksumpia negatiiveja. Pitäisi tehdä valitus vihapuheista... Toivottavasti Päivi jaksaa! Muistetaan siunata häntä.

Vieras

22.02.2012 22:54

Tässä taitaa olla kyse isommista asioista... joillain alueilla varmaan tota häiriökäyttäytmistäkin. Samaan aikaan kun suomalaisilla yrityksillä menee huonosti ja tuhansia irtisanotaan, niin Päivi kannattaa myös julkisten palveluiden alasajoa. Poliisi,puolustusvoimat jne... lisää työttömiä. Samaan aikaan eläkeikää pitäisi nostaa, kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä kun Suomessa nuoret syrjääntyy ja työttömyys kasvaa. Sotien jälkeen saatiin Suomeen kattavat peruspalvelut suurella työllä, nyt ne tuhotaan muutamassa vuodessa :( ja suvaitsuvaisuus ei valitettavasti Päivin hyve.