imatrankosken sillankaiteet korotettava tai turvaverkko

Puhdistaja

26.04.2012 23:25

Ei se kaiteiden korotus mitään auta, aina siitä jotenkin yli pääsee. Ja jos turvaverkkoa meinasitte niin jokatapauksessa löytyy aina toinen keino poistua täältä. Antakaa ihmisten lopettaa itsensä jos siltä tuntuu.

Vieras

#2 Re: Typerin ehdotus mitä olen koskaan kuullutkaan

27.04.2012 11:26

#1: Puhdistaja -

Olisiko parempi vaihtoehto sitten että ajaisivat rekkoja päin autolla ja sivulliset siinä kärsisi.Jos joku haluaa itseltään

hengen niin se tekee sen jollain tapaa kuitenkin.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.04.2012 05:18

Kimmo

#4 Monta asiaa

09.11.2012 15:51

Hoitoon ohjausta on tehostettava ja lääkkeiden käöttöä lisättävä. Lisäksi ihmisille tulee antaa tietoa mielensairauksista ja annettava valmiuksia ouuttua hyväätarkoittavasti asioihin. Toki on myös hoitoverkkoa parannettava ja lisättävä. Sielläpäinhän on vanha mielisairaala Rauhan sairaala, joka ei ole enää ollenkaan alkuperäisessä käytössän. Kuitenkin, yhdet kaiteet eivät itsemurhia estä!

Kaiteiden tulee kuitenkin olla kunnolliset, sillä Imatrankoskella järjestetään koskinäytöksiäkin (siis jos tässä nyt ollenkaan puhutaan samasta paikasta). Iihmisiä on eripituisia, ja kaiteiden tulee olla rittävät. Samaten kaiteissa tulee ajatella lyhyitä ihmisiä ja lapsia, heilläkään ei saa olla riskiä pudota kaiteiden välistä.