Sorsapuiston puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sorsapuiston puolesta.

Martti Lintula
Inari

#1 Eläkää ihmisiksi.

05.12.2007 14:06

Sorsapuisto on likipitäin hianoimpia paikkoja joita kaipaan sieltä etelästä, vietin lapsuuteni siinä aivan vieressä ja opin luonnon ihmeitä, silloin siellä oli jopa eläin tarha, oli leijona pari Tam ja Pere oli liikenne puisto jossa opimme pentuina tarpeelisia liikenne sääntöjä, opimme uimaan ja kantamaan vastuuta heikommista läheisistämme, opin luonnon monipuolisuuden ja kauneuden.
Kaikilla niillä oppimillani asioilla olen pärjännyt ihan kelvollisesti , myöskin täällä pohjan perillä.
Olen muutaman kerran käynyt siellä pois muutoni jälkeen ja joka kerta olen kokenut hirveän pettymyksen, miten te ihmiset joita olen pitänyt maailman taitavimpina, älykäimpinä ja rehelisimpisinä sekä ihmisarvoa kunnioittavina, eikä luonnon arvotkaan ole olleet huonoissa käsissä Tamperelaisten luonteen piirteinä.
Voittekin tehdä jotain niin ääliömäistä kuin on Sorsapuiston tiimoilta tehty ja nyt siis loputkin.
Uskon vakaasti että Vospoi rankaisee teitä hyvin ankarasti jos pilaatte Sorsapuiston sillä se on Tampereen sydän