Tokio Hotel pannaan.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel pannaan..

Ninja Nordman
Masku

#1

08.06.2008 11:58

Ompas sulla paljon allekirjoituksia.
Ilona Keskinen
Tampere

#2 Samaa mieltä

08.06.2008 19:19

Olen täysin samaa mieltä. Tokio Hotel on kidutusta. Jokkut pikkukakarat, jotka ei ees tiedä mitään tästä bändistä ihkuttaa sitä ihan täysiä. Ajatelkaa ny ihan järjellä, haluutteko te tänne jonkun bändin, jota jokkut 10-vuotiaat pikkupissikset ihkuttaa vaikka voitais saada parempia bändejä ,joita menis kattoon paljon enemmän ihmisiäkin. Mieti, lempibändis vois jopa tulla tänne th:n tilalle. Vaikka, et tykkäiskään mistään bändistä voit silti kirjottaa adressiin nimes.
Janne Säkkinen
Kemi

#3 TH roskiin!!!

26.07.2008 14:03

Tässä adressissa puhutaan asiaa!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

28.07.2008 11:16


joni koo
kuopio

#5 th helvettiin täältä..

28.07.2008 13:23

tokio hotellille porttikielto ainakin Suomeen.
Sara Heikkilä
Lempäälä

#6

09.10.2008 14:26

10 vuotiaat? Itse olen 15, tunnen faneja jotka ovat 18... Ja tämä täälinen "Tokio Hotel on surkee bändi, ei sitä halua kukaan kuunneella" jokaisella meistä on omat mielipiteet, mitä jos pidetään niistä kiinni, ja sitten kun katsoo vaikka tätä musiikki osastoa täällä adressit.comissa, Tokio Hotel suomeen adressin on kirjoittanut todella moni, se on yksi suosiutimmista adresseista muutenkin... En mäkään vlita kaikesta musiikista, mitä itse pidan täysin paskana. Mutta lopetan tämän "vinkumisen" tästä aiheesta

Ja näin lopuksi, onnittelut 47 nimestä jotkai olet saanut kerättyä tähän adressiin...
Eero Salmela-Kukka
Oulu

#7 No ihq.

21.10.2008 19:47

Ihan asiaa, TH on toiseksi paskin bandi maailmassa.
(se paskin sitten on ABBA)
Eipäs Kuulu Sulle Sama Ku Etunimi
Emolandia

#8 8"DD

31.10.2008 14:43

Vittu ku repesin.. xD Jos tää paska nyt [tuskin] toteutuu ni meinasikko lähettää TH'lle tän vai mitä..? Ne nauraa varmasti vatsakippurassa, ihan niinku mäkin [kuin myös moni muukin TH fani... ;)]... x"DDD
Niko Koski // a) Jokaisella on oma tyylinsä.
b) Mitäs väliä sillä on jos vaikka oliskin 3cm paksu..? Ootko joku saatanan rasisti..?
c) Missäs se on todettu..? o__O Anna kirjallisia todisteita, jossa ne ite sanoo niin, ni uskon!
Adressin tekijällä täytyy olla ihan vitun tylsä elämä... 8)))

Tommi Virtanen
Espoo

#9

31.10.2008 23:33

Ylhäällä näkyy tyypillinen "th" fani.
Eero Salmela-Kukka
Oulu

#10 Noniin.

20.11.2008 19:37

Repesin ääneen #8 kommentille.