Vaadimme Leenastiina Simolaa suorittamaan julkisen anteeksipyynnön Kimi Räikköselle.

Arto Ylander
Kiukainen

#26 Vääristelty uutinen.

02.10.2008 03:46

Asian tiimoilta ei liene tapahtunut enää mitään, kuten yleisesti valitettavasti käy. Olisin jo aiemmin vieraillut täällä, mutta asia selvisi minulle vasta nyt, kun joku oli Iltalehden F1 topicille pistänyt tämän ip- osoitteen. Kyseinen osoite poistettiin kyllä viestistä parin tunnin sisällä moderaattorien toimesta. Ehkä se on sitä solidaarisuutta. Tämä on kyllä hieno asia, sillä K.R on julkisuudessa saanut voittopuolisesti täysin tuulesta temmattua uutisointia. Asiaa on jo viimevuoden puolella kummeksuttu mm. F1 live foorumilla, joten kyllä kyseenalainen suomi-kuva vain vahvistuu. Kaikki oleellinen on jo tullut esiin, joten ei siitä sen enempää. Toivotaan, että K.R.n välinpitämätön asenne uutisointiin säilyy, sillä jos oikeuteen lähdetään, niin voi tulla Iltalehdelle kalliiksi, jos vielä FERRARI katsoo kunniaansa loukatun. Kiitoksia "Humppatarzanille" suoraselkäisyydestä, ilman puun takaa ampumista.

WEBERMAN /amo.ylander@luukku.com