Kyselyt / Pitäisikö turkistarhaus kieltää? / Kommentit

Amilla

#126 Re: Re: ''Kissoi ei saa tappaa mikrossa'' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17.07.2020 19:45

#125: - Re:  

Sun frendis serkku on kyl tosi kyrpä ja isolla koolla kyrpä ku menee pistää katin mikroon :( !!!!

 

Eihä kissoi söpöjä eläimiä saa tappaa mut oravat pitääki myrkyttää orava myrkyllä ku ne tappaa niittä silleen söpöjä linnun ja lokin poikasia , ja on niin petomaisia kuten rotat , yyy mulle tulee aina kylmät väreet ku katonki noita linnun pesä rosvoi oksennuksen värisii puussa kiipeevii punkki pesä haisevia oranssei rottia !

 

Kissa ei oo mun nähdekseni koskaan tappanu linnun poikasia tai söpöjä hiiriä mut se teho tuholainen orava kyl tiiän tekee sitä ja asuuhan ne oravat viemäreissä ja tulee vessan pöntöistäki sisätiloihin ellei oo ritilää viemäri putkissaa .

 

Viemäri oravat levittää sitä paitsi ruttoa ja hiviä ja muuta tautia ku ne tulee viemäristä ylös ja menee páskoo ja saastuttaa ruuat ja kössii linnuiltaki leivän palat suusta klu joskus meen s´niitä sorsa lintui lokkei (söpöjä :) )

 syöttää homeisella ja sopivasti pilaantuneella ja maustuneella leivällä ku ne lokit (sorsa on lokki lintu) tykkää siitä ku määki tykkään home juustista kuten auramo .

 


Vieras

#127

23.07.2020 15:11

joo joo joo jooo o

 

vittú blaa blaa blaa a


Anonyymi

#128

23.07.2020 15:17

kissat uuniin

 

mul on vaa minkki nahkalaukku mut silti ma vastustan turkistarhausta

 

äänestän anti faa

 

mut käytän aitoo gorillan nahalla silattua norsun luu dildoo mun kutisevaan pimpsaan ={}= ja mielellään sinne toiseen  ;)

Masa Mulkku

#129

23.07.2020 15:24

mutta eks turkkilaisten     tarhaus suomeen '' go to --->   |        fin'' voitais jo lopettaa [][][][] ?

 

ja ei , en meinaa et turkkilaiset lasketaan vapaaksi luontoon vastaanotto keskuus turkkis tarhaus     [][][][] laitoksista vapaaks luontoon niinku minkit ja kärpät koska :*

 

ráiskaukset hivit ☣  sexsi hasardment siis sexual harassment terrorismi kunnia murhat ja pikkulasten bongaus kuten bachabazi laus ja grooming pittza gate usket   sexsi rikokset vois räjähtää kasaan +/\_/\/\_,    > 200%

Hippiina

#130

29.07.2020 05:30

Turkistarhaus heti kiellettävä koska se on  = :(

Ei turkkia

#131 Re:

27.08.2020 06:52

#1: -  

 

Ei turkille

#132 Re: Re:

27.08.2020 06:53