Yritetään edes pelastaa vanhukset - adressi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Yritetään edes pelastaa vanhukset - adressi.

Jörn Donner

#1 Vanhukset

15.10.2013 09:19

Poliittiset päättäjät ohjailevat kansaa lakiensa kautta,joihin liittyy myöskin rangaistukset,antavat vanhustenkin hoidossa erilaisia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.
Ennen oli, että kun vanha sairastaa ja kuolee pois, siitä ei juurikaan aiheudu kustannuksia.
Syödä kuitenkin kannattaa,mieluummin ulkomaista ruokaa,vaikka toistaiseksi onkin saatavilla kotimaistakin, sillä on vain haittapuolensa,että se pitkittää vanhusten hoidon tarvetta.
Mailis Wasber

#2 Tuottamattomia aloja

15.10.2013 09:30

Paljonhan puhutaan vanhusten hoidosta ja vaaditaan vain rahaa lisää.Kannattaisikin hoitaa vanhukset talkoilla,kun ei rahaa nykyisin laiteta enää mihinkään tuottamattomaan. Hoitofirmoja tulee, kuin sieniä sateella ja ne onkin jo alkanet vaatia myöskin omaisuuksia-, testamentteja vanhuksilta itselleen, rahathan niiden on helppo putsata.
Aszad Zasymanoma

#3 Vanhus

15.10.2013 09:42

Voi hyvänen aika niitä heikkoja ja sairaita vanhuksi, kun ei nykyisin enää Hyvä Jumalakaan auta ilman rahaa.Rahalla rikas potkii pitkälle.
Kaikki maksaa, Kataisenkin pieni sininen kirja 700 000 €:a , mutta kuinka paljon maksoi Maon punainen kirja.
Meritan "leipä-rauta" symboli maksoi miljoonan.
Mutta kuinka paljon Kelan johtajuus maksaa? Nokian johtajuus Ollilan aikana esim. maksoi kymmeniä miljardeja ja Elopin aika satoja miljardeja tappioita menestyksen kaaduttua, kaipa se siitä vielä lähtee ja tuottaa.

20.10.2013 06:07

työskentelen hoitoalalla ja koen, että heitä hoidetaan jo todella huonosti. resurssipula on jatkuva. halua ns. kokonaisvaltaiseen hoitoon kyllä on, mutta aikaa ei. hoitajana joutuu jatkuvasti miettimään oman jaksamisen kanssa. yhteiskunnalla on rahaa, mutta ei halua parantaa vanhusten asemaa.

20.10.2013 06:09

Onhan fiksummat eläke -ikäiset rakennuttaneet palvelutaloja jossain päin maata, perustamalla osuuskuntia tms yhteisöjä, ilman pörssirosvoja jotka rahastavat eläkeläisten rahat, kun palvelutaloja myydään vanhusten alta, palvelujen huonontuessa!

20.10.2013 11:18

Nyt ollaan oikealla asialla!
Uusmaalainen ummikko

#7 Lahlaisilleko?

21.10.2013 07:27

Onko tämä joku Lahden seudun adressi, koska siinä näyttää olavan pääsääntöisesti allekirjoittajat siltä seudulta? Kuitenkin kyseessä on koko maan ongelma. Mikä on saanut lahtelaiset lähtemään liikkeelle ja on se karkoittanut muualla Suomessa asuvat?

Vastikään on luotu toinen vastaava adressi, jossa ei vielä ole allekirjoituksia.