Sikainfluenssarokotukset lopetettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sikainfluenssarokotukset lopetettava.

mmmmm kkkk
kkkk

#1 rahastusta

03.12.2009 16:33

joo eks nyt oo viel tullu ilmi että koko tauti on saanut (vahingossa) alkunsa labotariosta jossa rokote on valmistettu.Toivottavasti lääkeyhtiö joutuu vielä vastuuseen aiheuttamistaan kuolemista. ja puolesta puhuu jo se että lääkettä alettiin valmistaa 2008 ja tauti ilmeni 2009 outoa hyvin ennakoitu.
Aleksi Mäntymaa

#2 No tuota noin.

04.12.2009 23:13

Tekstissäsi ei ole yhtä ainutta faktaa. Ensinnäkin, tauti ei ole saanut alkuansa laboratorioista. Se on uudenlainen lintuinfluenssasta muuntunut A-tyypin virus.

"ja puolesta puhuu jo se että lääkettä alettiin valmistaa 2008 ja tauti ilmeni 2009 outoa hyvin ennakoitu. "
Suorastaan ärsyttävää että jotkut ihmiset täällä alkaa päteen, vaikka ei tiedä koko asiasta yhtään mitään. Koita nyt ottaa edes faktoista selvää ennen kun tuut tänne adressin tekemään.

Sikainfluenssaa todettiin ensimmäisen kerran TODISTETUSTI 1970-luvulla Yhdysvalloissa, ja sitä ennen 1918-luvulla ilman varmoja todisteita.
kalle virtanen
kauhajoki

08.12.2009 01:57

---------------------------------------------------------------------------------- joopa joo media jos joku osaa länkyttää paskaa ettei ketään syyttettäis
Tomi Vähä-Aho

#5 mikrosiru

21.12.2009 06:43

se se o.
Sara Risberg

21.12.2009 13:53

Ei oo mitään ideaa tämmönen. Ja kuten jo sanottiin factoja kiitos! Ei mitään ilta lehden sivuilta saatua tietoa.
mia .
suomi.

23.12.2009 10:53

Sitten kai kielletään kaikki rokotukset! :P
Janis Petke
Kuopio

#8 Tuota noin..

20.01.2010 14:10

Aloittajalle - Yhdyssanat, pilkut, kappalejako jne, tekisi tekstistäsi paljon helpompi lukuista. Ehkä se opetetaan sitten siellä vitosella, eika jea?

Ja toisekseen, Herra Mäntymaa on ihan oikeassa, tekstissäsi ei ole yhtään fakta tietoa. Sikainfluenssa ei ole laboratorio virus, vaan H1N1. Lintuinfluenssasta _muuntunut_ virus. Ja tuota noin, jos media ei ole luotettava, niin kuka sitten on? Jos media tietäisi, tai olisi tutkittu, että H1N1 syntyi laboratoriossa, niin mediahan mässäilis sillä tiedolla, ja sais valtavat voitot. Ei mediaa kiinnosta, että jotain laboratoriota syyteltäisiin.

Ja eiköhän media ole paljon luotettavampaa juttua, kun Suomi24 tasoset "omg se synty laboratoriossa, jenkkien vika.." jutut.

Ja joo, Sikalunssaa tosiaan oli jo nelisenkymmentä vuotta sitten, että eiköhän sitä lääkettä valmistettu jo paljon aikasemminkin tuota 2008 vuotta.

Vähän skeptisyyttä näiden juttujen kanssa, kannata kaikkea uskoa mitä Suomi24:lla sanotaan.

-Janis