kiehuvan koulun lopettamista vastaan!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista kiehuvan koulun lopettamista vastaan!.

Jouni Anttonen
Kouvola

#1 Hyvä asia, mutta...

20.12.2009 21:42

Hyvähän se on, että näitä pieniä kouluja olisi olemassa, mutta eikös se ole vähän tasa-arvon vastaista suoda vaan osalle oppilaista tämmöinen etuisuus. Eliittikoulu?? Entäs kaikki toiset? Vastaus on tietenkin, että esim. samat luokkakoot pitää saada myös toisille. Kuten tiedätte, niin se ei ole mahdollista. Kyllä KAIKKIEN vanhempien täytyy alkaa ottaa vastuuta lapsistaan koko ajan, kasvattaa heidät yhteiskuntakelpoisiksi, eli asialliseen käyttäytymiseen myös ryhmissä. Ei kaikkea voi sysätä yhteiskunnan tehtäväksi, tai sitten täytyy yhteiskunnalle antaa valta määrätä kuka saa hankkia lapsia ja kuka ei. En syyttele tämän päivän vanhempia, "syy" on varmaan jo edellisien sukupolvien vanhemmissa. Opettajatkin saavat kyllä kantaa kortensa kekoon. Vaikka heiltä on viety paljon "hampaita" pois, niin kyllä heillä vielä on erittäin paljon annettavaa, jos vaan saa innostuksen riittämään. Nykyaikana täytyy vaan alkaa ajattelemaan uusilla malleilla.
TSEMPPIÄ VAAN